~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 13 decembrie 2019

DE CUGETAT




















"El este Stanca; lucrarile Lui sunt desavarsite, El este un Dumnezeu credincios si fara nedreptate, El este drept si curat.(Deuteronom 32:4)

Dezamagirea in aceasta viata sunt intr-adevar numai dovezi ale dragostei Mele. Am astazi o veste pentru tine, copilul Meu; vreau sa ti-o spun, pentru ca norii de furtuna care se aduna sa se risipeasca si spinii pe care trebuie sa calci sa se toceasca.

Vestea consta doar intr-o scurta propozitie, dar ea sa ramana in adancul inimii tale! de ar deveni pentru tine o perna, pe care sa-ti odihnesti capul obosit! Ea se numeste: De la Mine s-a intamplat lucru acesta.

Nu te-ai gandit niciodata ca tot ce te priveste pe tine Ma priveste si pe Mine? Cine se atinge de tine ,se atinge de lumina ochilor Mei (Zaharia 2:8) . Pentru ca tu esti scump si pretios in ochii Mei, Eu am un interes deosebit in educarea ta.

Cand ajungi in incercare si dusmanii vin asupra ta, sa stii:  De la Mine s-a intamplat lucru acesta. Eu sunt Dumnezeul imprejurarilor.Tu nu esti din intamplare in locul unde stai, ci pentru ca Eu am ales acest loc pentru tine.

Nu te-ai rugat pentru smerenie? Vezi, te-am asezat tocmai pe locul unde poti invata aceasta lectie. Prin oameni si lucruri care te inconjoara, voia Mea intra in actiune. Nu stii cum sa reusesti cu ceea ce ai la dispozitie? De la Mine s-a intamplat lucru acesta.

Eu sunt Cel care detin cerul si pamantul. Doresc ca tu sa ceri de la Mine totul si sa fii deplin dependent de Mine. Bogatia Mea este nemarginita (Filipeni 4:19). Pune promisiunea Mea la proba,ca sa nu se spuna despre tine ca in acest lucru nu te increzi in Dumnezeu.

Treci printr-o noapte de necazuri? de la Mine s-a intamplat lucrul acesta. Eu, Isus, stiu ce inseamna aceasta. Eu sunt "Om al durerii si obisnuit cu suferinta" (Isaia 53:3)  Ti-am luat orice sprijin omenesc, pentru ca Tu sa te indrepti spre Mine si sa primesti mangaiere vesnica.(2 tesaloniceni2:16-7)

Te-au dezamagit anumiti prieteni? Poate unul, caruia i-ai deschis inima? De la Mine s-a intamplat lucru acesta. Am permis aceasta dezamagire, pentru ca tu sa inveti ca Eu, Isus, sunt cel mai bun Prieten al tau. Eu te tin si lupt pentru tine in luptele tale. Eu doresc sa fiu confidentul tau.

A spus cineva ceva neadevarat despre tine? Lasa asa si alipeste-te mai strans de Mine, sub aripile Mele, departe de lupta de vorbe. Daca ti se face nedreptate, Eu vreau "sa straluciasca dreptatea ta ca lumina si dreptul tau ca soarele la amiaza "(Psalmul 37:6){Samanta buna}

Niciun comentariu: