~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 15 aprilie 2019

SI NOI TE-AM DISPRETUIT





















"Domnul! a gasit cu cale sa-L zdrobeasca prin suferinta... Dar, dupace isi va da viata ca jertfa pentru pacat , va vedea o samanta de urmasi, va trai multe zile si lucrarea Domnului va propasi in mainile Lui.
Va vedea rodul muncii sufletului Lui si se va inviora. Prin cunostinta Lui, Robul Meu cel neprihanit va pune pe multi oameni intr-o stare dupa voia lui Dumnezeu,si va lua asupra Lui povara nelegiuirilor
lor.(Isaia 53 10-11)

Batjocora a fost un ingredient de seama in alaiul celor care L-au condus pe Domnul. Iuda L-a bajocorit in gradina marelui preot si scribii au ras de El; Irod l-a considerat neinsemnat; servitorii si soldatii L-au palmuit si L-au insultat cu brutalitate;

Pilat si garzile sale I-au ridiculizat regalitatea, si, cat timp a fost pe cruce,a fost batjocorit si insultat prin gesturi urlete hidoase. Ridicolul este intotdeauna greu de suportat, dar cand suntem indurerati, este atat de crud incat ne sfasie inima.

Imagineaza-ti-L pe Mantuitorul rastignit, sfasiat de chinuri sufletesti dincolo de intelegirea omeneasca, si apoi priveste multimea furibunda, innebunita de betia uciderii! Cu siguranta ca vedeau
in Cel rastignit doar ceea ce voiau ei sa vada, astfel nu L-ar fi onorat cu atat dispret.

Dar, pana la urma, a fost o manifestare a neputintei raului care domnea in ei, fiindca tot ce au putut sa faca a fost sa-L batjocoreasca. Oh, Isuse, atat de "dispretuit si parasit de oameni(Isaia 53:3) cum ai putut muri pentru cei care te-au tratat atat de oribil?

Este o taina a dragostei,a iubirii divine uimitoare , a iubirii care intrece orice masura. Si noi Te-am dispretuit inainte de a ne naste din nou, si chiar si acum punem de multe ori lumea pe primul loc.

Totusi, Tu ai insangerat ca sa ne vindeci ranile, si ai murit ca sa ne dai noua viata. Oh, daca am putea sa Te asezam pe un tron de slava in inimile, tuturor oamenilor! Am vrea sa-Ti inaltam laude peste mari si tari, ca sa Te iubeasca toti cei care Te-au respins odata. {C.H.SPURGEON}

                       " Noi cei creati de Tine,Te-am dispretuit
                          N-am priceput cat esti de mare si slavit:
                         Am ascultat vrasmasul, care ne-a orbit
                          si Te-am adus pana la cruce, sa fii rastignit."

Niciun comentariu: