~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 8 iulie 2024

"ISUS ARE PUTERE SA IERTE"


 "Veniti la Mine, toti cei truditi si impovarati, si Eu va voi da odihna. Luati jugul Meu asupra voastra, si invatati de la Mine, caci Eu sunt bland si smerit cu inima; si veti gasi odihna pentru sufletele voastre. Caci jugul Meu este bun, si sarcina Mea este usoara.(Matei 11:28-29 -30)

Observa una dintre priceperile Marelui Medic: El are putere sa ierte pacatele ! In timp in care a trait pe pamant - inainte ca rascumpararea sa fie platita, inainte ca sangele Sau sa ajunga la scaunul milei - El avea puterea sa ierte pacatele. 

Deci, nu va avea El putere sa ierte pacatele acum, ca a murit? Cata putere trebuie sa locuiasca in Cel care a platit datoria poporului Sa, pana la ultimul banut!

El are putere nemarginita  acum,  dupa ce a indeplinit ceea ce trebuia ca sa ne plateasca faradelegile si sa puna capat pacatului (Daniel 9:24)

Daca te indoiesti de acest adevar,  gandeste-te la El inaltandu-Se din moarte. Priveste-L inaltandu-Se  la dreapta lui Dumnezeu, in toata splendoarea slavei." 

Asculta-L mijlocind in fata Tatalui, aratand spre ranile Sale, implorand  meritele suferintei Sale sfinte. Ce putere de iertare are! El s-a " suit pe inaltime" si-a luat in dar oameni "(Psalmul 68:18)

El a urcat in inaltime ca sa ofere pocainta si iertarea pacatelor. " Pe acest Isus, Dumnezeu L-a inaltat cu puterea Lui,  si L-a facut Domn  si Mantuitor, ca sa dea lui Israel pocainta si iertarea pacatelor.  (Fapte 5:31)

Cele mai purpurii pacate sunt spalate prin purpuriul sangelelui Sau. In acest moment, draga cititorule, oricat de multe pacate ai avea, Isus are putere sa ierte -  putere sa te ierte pe tine si milioane de oameni ca tine. 

Un singur cuvant al Lui te va curati. El nu are nimic de facaut ca sa castige iertarea ta; toata munca de ispasire este facuta. El poate, ca raspuns la rugaciunile tale, sa-ti ierte pacatele azi si sa te faca sa stii ca te-a iertat.

Chiar in momentul acesta, El poate sa-ti umple sufletul cu pacea de la Dumnezeu, " care intrece orice pricepere" (Filipeni 4:7), si care isi are obarsia in iertarea desavarsita a pacatelor tale. Crezi acest lucru? Stiu ca il crezi . Fie sa expermintezi chiar acum puterea Domnului Isus de a ierta pacatele! 

Nu mai pierde timpul  si cheama-L pe Medicul sufletelor ; grabeste-te la El strigand : "Isus, Stapane, asculta-mi rugaciunea! Salveaza-ma;  vindeca-ma cu un cuvant." "Obosit, ma plec la picioarele-Ti sfinte.  Asculta-mi implorarea,  cerescule Parinte."{CHARLES H.SPURGEON]

Niciun comentariu: