~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 30 mai 2022

NU-TI LASA ABILITATILE SA RUGINEASCA




 "Voi sunteti martorii Mei --, zice Domnul,-- voi si robul Meu  pe care L-am ales, ca sa stiti, ca ma credeti si sa intelegeti ca Eu sunt inainte de Mine n'a fast facut niciun Dumnezeu,si dupa Mine nu va fi. Eu, Eu sunt Domnul ,si afara de Mine nu este niciun Mantuitor! (Isaia 43:6,7)

Desi mesajul acesta a fost dat "miazazilei " (Isaia43:6) , referindu-se la copiii lui Israel, sa il consideram un indemn si pentru noi si sa benificiem de el.

Suntem neinvatati in privinta lucrurilor bune, si este o lectie de har sa invatam sa pasim pe calea Domnului. Cititorule, daca esti neconvertit, vrei sa crezi in Domnul Isus?  Atunci "nu opri" .

Dragostea te invita, fagaduinta iti asigura succesul si sangele pretios al Domnului Isus pregateste drumul. Nu lasa pacatele si temerile sa te impedice , vino la Domnul Isus asa cum esti.

Vrei sa te rogi?  Vrei sa-ti versi inima inainte Domnului? "Nu opri". Tronul milei este pregatit pentru cei care au nevoie de mila. Strigatul unui pacatos va ajunge pana la Dumnezeu.

Tu esti invitat -- mai mult, ti se porunceste --sa te rogi. De aceea vino cu indrazneala la tronul harului. Draga prietene , esti mantuit deja? Atunci "nu opri" partasia cu poporul Domnului.Nu neglija oranduirea botezului si Cina Domnului.

Poate ca esti timid.Trebuie sa lupti impotriva timiditatii, ca sa nu te conduca la neascultare O fagaduinta pretioasa este acordata celor care Il marturisesc pe Hristos. nu o pierde in niciun caz, ca sa nu ajungi sub condamnarea celor care Il neaga.

Daca ai talente, "nu opri" folosirea lor. Nu aduna bogatii. Nu pierde timpul.  Nu-ti lasa abilitatile sa rugineasca si influienta sa se piarda.

Domnul Isus nu S-a oprit. Urmeaza-I exemplul in lepadare de sine si jertfire. "Nu opri" partasia cu Dumnezeu, nu renunta la binecuvantarile legamantului,  nu stopa inaintarea in viata de crestin, nu-ti retrage privirea de la tainele iubirii lui Hristos.

Iubite prieten, nu te fa vinovat de indepartarea altora prin raceala, asprimea sau banuielile tale.De dragul Domnului Isus paseste inainte si incurajaza-i  si pe altii sa faca la fel.{CHARLES H. SPURGEON}

Niciun comentariu: