~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 27 mai 2022

"TU ESTI GRIJA LUI SPECIALA"


 "...Pentru ce sunteti tulburati? Si de ce se ridica astfel de ganduri in inima?" (luca 24:38)Pentru ce zici tu, Iacove, pentru ce zici tu Israele :Soarta mea este ascunsa dinnaintea Domnului, si dreptul meu este trecutcu vedereainaintea Dumnezeului meu? (Isaia 40:27)

Domnul se ingrijeste de toate lucrurile, si cea mai umila  creatura este cuprinsa de providenta Sa universala; dar providenta Sa particulara este rezervata sfintilor Sai.

"Ingerul Domnului tabaraste in jurul celor ce se tem de El "(Psalmul 34:7) "Sangele lor va fi scump inaintea Lui (Psalmul 72:14) "Scumpa este inaintea Domnului moartea celor iubiti de El (Psalmul 116 :15)

Stim ca toate lucrurile lucreaza impreuna spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu, si anume, spre binele celor ce sunt chemati dupa planul Sau" (Romani 8:28)

Incurajeaza-te si mangaie-te cu acest fapt: chiar daca El este " Mantuitorul tuturor oamenilor, El este Mantuitor, mai ales a celor credinciosi"(1 Timotei 4:10)

Tu esti grija Lui speciala, comoara regala pe care o pazeste zi si noapte ca pe "lumina ochiului Lui" (Deuteronom 32:10), via Sa pe care o vegheaza zi si noapte.."Pana si perii din cap toti va sunt inumarati"(Matei 10:30)

Fie ca gandul iubirii Sale sa fie un calmant special, un sprijin in necazurile tale. "Nici decum n-am sa te las ,cu niciun chip nu te voi parasi (Evrei 13:5)

Dumnezeu iti face aceeasi fagaduinta ca sfintilor din vechime."Nu te teme: Eu sunt scutul tau si rasplata ta cea foarte mare" (Genesa 15:1)

Pierdem multa mangaiere citind fagaduintele Sale ca fiind adresate doar bisericii, in loc sa ne aplicam in dreptul nostru. Credinciosule prinde-te de Cuvantul divin cu o credinta personala, potrivita .

Asculta-L pe Domnul Isus cum iti spune: Eu m-am rugat pentu tine, ca sa nu se piarda credinta ta (Luca 22:32)

Priveste-L cum paseste pe apele necazului tau, fiindca El este acolo, si iti spune: Indrazniti ; Eu sunt nu va temeti" (Matei 14:27) Oh, ce cuvinte blande rosteste Domnul Hristos! 

Sa ne ajute Duhul Sfant sa ne gandim la ele ca fiind rostite in dreptul nostru. Uita-i pe ceilalti un timp,si accepta ca vocea Domnului Isus ti se adreseaza tie.

Spune: "Domnul Isus imi aduce mangaiere. Nu pot sa o refuz. Ma voi aseza si "cu asa drag stau la umbra lui" (Cant. 2:3) {CHARLES H. SPURGEON}t

Niciun comentariu: