~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 9 iulie 2021

MANA DUMNEZEULUI NOSTRU


 "Caci asa vorbeste Cel Prea Inalt, a carui locuinta este vecinica si al carui Nume este sfant."Eu locuiesc in locuri inalte si in sfintenie; dar sunt cu omul zdrobit si smerit, ca sa inviorez duhurile smerite, si sa imbarbatesc inimile zdrobite.(Isaia 57:15)

Caci Eu ,Domnul Dumnezeul tau, te iau de mana drepta si-ti zic: "Nu te teme de nimic,Eu te voi ajuta ."Isaia 41:13)

                 In Biblie citim de multe ori despre Mana lui Dumnezeu, care simbolizeaza Putere Sa in actiune.

1. In crearea cerului si a pamantului: "Mana Mea a intemeiat  pamantul si Dreapta Mea a intins cerurile: cum le-am chemat, s-au infatisat impreuna ." Isaia 48:13)

Muntii inalti si cerul instelat dau marturie despre atotputernicia lui Dumnezeu; in fata maretiei lor, inimile noastre se pleaca cu adanca recunostinta.

2. In conducerea lumii: "Inima imparatului este ca un rau de apa in Mana Domnului, pe care il indreapta incotro vrea." (Proverbe 21:1. In spatele tuturor evenimentelor Se afla Dumnezeul cel Atotputernic care conduce toate dupa planul Sau.

Stiind aceasta, ca Mana Domnului tine totul in control, ce bine ar fi sa putem ramane linistiti,orice ar veni!

3.  In salvarea din robia Egiptului: "Prin Mana cea atotputernica, Domnul ne-a scos din Egipt, din casa robiei" Exod 13:14)

Mana puternica a lui Dumnezeu angajata in eliberarea lui Israiel ne este chezasie ca puterea Sa lucreaza sa ne scoata si pe noi din robiea diavolului si din lume,

4. In ocrotirea celor credinciosi : "Mana Dumnezeului nostru a fost pesste noi  si ne-a pazit de mana vrasmasului si de orice piedica pe drum. "(Ezra 8::31)

Ezra a avut parte de ocrotirea divina in calatoriea spre Ierusalim. Si noi putem conta zilnic pe ocrotirea Domnului nostru!

"Este mana Mea prea scurta ca sa rascumpere? Sau n-am Eu destula putere ca sa mantuiesc? "Isaia 50: 2) "Iata mana Domnului nu s-a scurtat ca sa mantuieasca, nici urechea Lui nu este prea tare ca sa auda .(Isia 59:1)  {Samanta buna}

Niciun comentariu: