~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 16 aprilie 2021

ISUS, BINEFACATORUL MEU


 "Eu ti-am sters faradelegile ca un nor gros si pacatele ca o ceata: intoarce-te la Mine, caci Eu Te-am rascumparat. (Isaia 44:22) "...Te iubesc cu o iubire vesnic; deaceea  iti pastrez bunatatea Mea "(Ieremia 31:3)

Cel mai mare Binefacator al tau si al meu este Isus, Fiul lui Dumnezeu, pe care dragostea pentru pacatosii vinovati si pierduti L-a determinat sa vina aici , jos, pe pamant.

El S-a smerit pe Sine Insusi, s-a impovarat cu blestemul pacatului nostru, a mers ca "girant" al nostu la judecata de pe Golgota si a purtat pe cruce pedeapsa noastra.

"El era strapuns pentru nelegiuirile noastre zdrobit pentru faradelegile noastre. Pedeapsa care ne da pacea era peste El, si prin ranile Lui suntem vindecati.(Isaia 53:5)

Cu ce I-am multumit ? I-am dat Lui inima noastra ? El ne-a chemat de atatea ori!  O, I-am intors spatele, iubind lumea si pacatul si ne intreband de El! 

Dar Isus ne iubeste foarte mult si doreste sa ne mantuiasca sufletul, sa ne dea pacea.

Sa -L recunoastem pe Acela care pana in aceasta zi a actionat in har cu privire la viata noastra. De multe ori- de mult mai multe ori decat ne-am putea gandi noi - 

El S-a rugat pentru noi, pe cand moartea ne dadea tarcoale, mijlocind la Tatal ca timpul nostru de har sa nu ajunga inca la capat.

Sa intelegem astazi glasul dragostei Sale!  Sa ne ridicam ochii spre Golgota, sa vedem cum sangele se varsa pentru mine si pentru tine!

Dragostea Mantuitorului este acordata celui ce nu o merita,  pentru ca nimeni sa nu se laude vreodata inaintea lui Dumnezeu.

Ce mult ne smereste acest gand, ca am fost salvati fara plata printr-un har atat de bogat!  Dar, in acelasi timp, cata recunostinta Ii datoram acestui Mantuitor pentru o mantuire asa de mare!

{ SAMANTA BUNA}

Niciun comentariu: