~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 28 februarie 2020

"INTARESTE-TE, SI IMBARBATEAZA-TE




















"Caci Eu sunt Domnul Dumnezeul tau, care te iau de mana dreapta si-ti zic:Nu te teme de nimic,Eu iti vin in ajutor!
...Eu sunt cu tine;nu te uita cu ingrijorare, Caci Eu sunt Dumnezeul tau ;Eu te intaresc,tot Eu iti vin in ajutor.Eu te sprijinesccu dreapta Mea biruitoare."(Isaia 41:13,10)

                                "Intareste-te, si imbarbateaza-te."(Iosua 1:7)

Dragostea lui Dumnezu pentru slujitorii Sai Il face interesant de starea lor emotionala.El ii vrea intotdeauna curajosi. Unii cred ca nu e mare lucru pentru un credincios sa fie tulburat de temeri si indoieli, dar Dumnezeu nu crede asa.

Din textul acesta reiese clar ca Stapanul nostru nu vrea sa fim chinuiti de temeri.  El ne vrea liberi de griji, indoieli si lasitate. Stapanul nostru ne trateasza necredinta mult mai serios decat o facem noi.

Cand suntem disperati, untem subiectul unei boli care ar trebui sa mergem imediat la Marele Medic.
Domnul nu vrea sa ne vada fetele posomarate.

La curtea lui Ahasveros era o lege care intrezicea celor posomarati sa se infatieze regelui;

la curte Regelui Regilor nu exista o asemenea lege, fiindca putem veni la El jelind. Totusi, El ne va da "o haina de lauda in locul unui duh mahnit."(Isaia 61:3) fiindca avem multe motive de bucurie.

Crestinul trebuie sa fie curajos,ca sa-L poata slavi pe Domnul indurand incercarile cu bucurie.Daca esti fricos si slab, Il va dezonora pe Dumnezeu .

In afara de asta ,va fi un exemplu foarte prost. Boala indoielii si a descurajarii este o epidemie care se raspandeste cu repeziciune in turma Domnului.

Un credincios posomorat  va intrista douazeci de suflete. Mai mult daca iti pierzi curajul ,Satana va fi prea puternic pentru tine. Lasa-ti sufletul sa se bucure in Domnul."Bucuria Domnului va fi taria voastra" (Neemia 8:10),si nicio forta a raului nu te va invinge.

Lasitate te face sa cobori steagul . Mai mult ,munca este mai usoara pentru cel cu inima usoara ,si succesul va fi de partea lui. Omul care lucreaza, bucurandu-se in Domnul si crezand in El din toata inima, are parte de biruinta.

Cel care seamna cu speranta va secera cu bucurie;de aceea ,draga cititorule, "intareste-te numai ,si inbarbateaza-te" .{CHARLES  H. SPURGEON}

Niciun comentariu: