~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 23 februarie 2020

NOI TREBUIE SA-L URMAM PE DOMNUL FARA SOVAIRE


























"Oile Mele asculta glasul Meu; Eu le cunosc, si ele vin dupa Mine.Eu le dau viata vesnica ,si in veac nu vor pieri, si nimeni nu le va smulge din mana Mea.(Ioan 10:27-28)
"Voi ati fost cumparati cu un pret .Proslaviti pe Dumnezeu...(1 Corinteni 6:20)

Noi trebuie sa-L urmam pe Domnul fara sovaire, asa cum isi urmeaza oile pastorul, fiindca El are dreptul sa ne conduca unde-i place. Noi nu suntem ai nostri; noi suntem "cumparati cu un pret"(1 Corinteni 6:20)

De aceea, sa recunoastem drepturile sangelui rascumparator. Soldatii isi urmeaza capitanul, si slujutorul isi asculta stapanul.

Noi nu suntem sinceri profesiunii noastre de credinta ca urmasi ai Domnului Hristos, daca punem la indoiala poruncile Domnului si Conducatorului nostru. Supunerea este datoria noastra; curiozitatea este nebunia noastra.

Domnul poate sa ne spuna adesea, asa cum a spus lui Petru: "Ce-ti pasa tie ? Tu vino dupa Mine!"(Ioan 21 : 22) Oriunde ne-ar conduce Domnul Isus,El merge inaintea noastra. Chiar daca noi nu stim unde mergem, stim cu cine mergem.

Cu un asemena Tovaras, nu avem de ce sa ne temem de primejdiile drumului. Calatoria poate fi lunga, dar "bratul Sau vesnic (Deuteronom33:27) ne va purta pana la sfarsit.Prezenta Domnului Isus este asigurarea mantuirii vesnice. Fiindca El traieste ,vom trai si noi.

Noi trebuie sa-L urmampe Domnul Hristos in simplitate si  credinta, fiindca toate cararile pe care ne duce El se termina in slava si nemurire. Este adevarat ca nu sunt carari usoare. S-ar putea ca ele sa fie acoperite cu spinii incercarilor, dar ne conduc la "cetatea care are temelii tari, al carui mester si ziditor este Dumnezeu.(Evrei 11:10)

"Toate cararile Domnului sunt indurare si credinciosie, pentru cei ce pazesc legamantul si poruncile Lui"(Psalmul 25:10)

Sa ne punem toata increderea in Domnul. Stim ca, in bogatie sau in necaz ,in boala sau sanatate, in popularitate sau dispret, scopul Sau se va implini intotdeauna. Acest scop va fi binele desavarsit pentru orice mostenitor al harului.

Vom vedea ca este mai bine sa mergem pe culme cu Domnul Isus. Cand ploia si zapada ne bat in fata ,dragostea Lui ne va face mai binecuvantati decat cei care stau acasa in fata focolui lumii. In gura leilor sau in ghearele leopardului, te vom urma,

Preaiubitul nostru. Scump Isus, condu-ne, si noi vom alerga dupa Tine.{CHARLES H. SPURGEON}

Niciun comentariu: