~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 9 februarie 2020

CUM SA TRECI PESTE ESEC




















"Carnea si inima pot sa mi se prapadeasca: fiindca Dumnezeu va fi pururea stanca inimii mele."(Psalmul 73:26)

In alergare spre destinul tau, este firesc sa dai de gropi, sa te ratacesti sau sa uiti sa verifici rezervorul de combustibil si sa ramai in pana. Adevarul este ca singura modalitate de a evita esecul este sa nu-ti parasesti drumul!

Potrivit afirmatiilor lui Wiliam Saroyan: "Oamenii buni pentru ca au ajuns la intelepcine prin esec." Adevarata problema in viata nu este daca vei avea parte de esec sau nu, ci daca vei invata din experiente  si daca o vei transforma in intelepciunea necesara pentru a avea succes.

Intr-un studiu realizat pe un esantion  de oameni de suscces, nici macar unul dintre ei nu si-a vazut greselile drept esecuri.

Le-au considerat "experente de invatare,"pretul platit" sau oportunitati de crestere." Aceasta este atitudinea invingatorului! Henry Beecher a spus: "infrangerea e ceea ce trasforma osul in piatra, slabiciunea in muschi si ii face pe oameni invincibili.

Nu te teme de infrangere. Nu esti mai aproape de victorie decat atunci esti invins intr-o cauza buna."

Asadar, data viitoare cand ai parte de un esec, opreste-te si intreaba-te: "Ce am invatat? Sunt eu multumitor pentru aceasta experienta? Cum o pot trasforma in succes?  Unde ma voi duce de aici incolo?

Cine a mai avut un esec asemanator si cum ma poate ajuta? Cum ii pot ajuta pe altii prin experienta mea?Chiar am gresit sau am ratat un ideal prea inalt? Unde am avut parte si de succes si de esec ?

Apoi mergi un pas mai departe si cere-I lui Dumnezeu o intelegere mai profunda . Astfel , vei creste in putere si in intelepciune datorita experientei prin care ai trecut.

( "Daca vreunuia dintre voi ii lipseste intelepciunea,s-o ceara de la Dumnezeu , care da tuturor cu mana larga si fara mustrare, si ea ii va fi data." Iacov 1:5)
{coordonatori Bob&Debby Gass 


Niciun comentariu: