~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 21 octombrie 2019

"EU ITI VIN IN AJUTOR"

























"Caci Eu sunt Domnul,Dumnezeul tau, care te iau de mana dreapta si-ti zic: "nu te teme de nimic,Eu iti vin in ajutor." (Iaia41:13)

Ascultat-l pe Domnul Isus spunandu-ne fiecaruia: Eu te voi ajuta. Nu este mare lucru pentru Mine, Dumnezeul tau, sa te ajut. Gandeste-te la ce am facut deja. Cum sa nu te ajut? Te-am cumparat cu sangele Meu.Cum sa nu te ajut ?

Mi-am dat viata pentru tine ; si daca am facut cel mai mare sacrificiu, de ce nu as face si ceva mai usor ? sa te ajut! Este cel mai mic lucru pe care l-as face pentru tine.Am facut mai mult si voi face mai mult .

Inainte de a crea lumea, te-am ales . Am incheiat un legamant pentru tine. Am parasit slava si am devenit om pentru tine. Mi-am dat viata pentu tine, si daca am facut toate aceste lucruri, te voi ajuta si acum!

Ajutandu-te,  iti dau ceea ce am cumparat deja pentru tine. Daca ai avea nevoie de ajutor de o mie de ori pe zi, te-as ajuta. Cererile tale sunt neinsemnate in comparatie cu ceea ce vreau sa-ti dau Eu. pe tine te costa mult sa ceri, dar pe Mine nu ma costa nimic sa dau.

Sa te ajut? Nu te teme? ! Daca o furnica ar sta la usa granarului tau, cerandu-ti ajutorul, nu te-ai ruina daca i-ai da o mana de grau; tu nu esti decat o insecta la usa granarului ceresc." Te voi ajuta"  Suflete, nu crezi ca este destul?

Ai nevoie de o putere mai mare ca puterea Celui Atotputernic? Ai nevoie de mai multa intelepciune decat exista in Tatal, de mai multa dragoste decat iti arata Fiul, sau de o putere mai mare ca puterea Duhului Sfant?

Adu-ti aici ulciorul gol! Cu siguranta ca il vei umple! Grabeste-te, aduna-ti nevoile si adu-le aici - golicinea, si durerile, si amaraciunile. Iata raul bogatiei lui Dumnezeu este gata sa se reverse. Ce iti poti dori mai mult?

Fii gata sa primesti totul, suflete fiindca aceasta este puterea ta. Dumnezeu cel Vesnic este Ajutorul tau! "Nu te teme, sunt cu tine, Nu te -nspaimanta! Eu sunt Dumnezeul Vesnic, gata a te ajuta! CHARLES H.SPURGEON


Niciun comentariu: