~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 3 mai 2019

SUFERA NECAZUL SI FA MAI MULT DE CAT TI SE CERE

























"Dar Eu va spun:sa nu va impotriviti celui ce va face rau .Ci oricui te loveste peste obrazul drept, intoarce-i si pe celalalt."(Matei 5:39)

Versetul acesta ne infatiseaza umilinta faptului de a fi crestin. In taramul firesc, daca un om nu riposeaza cand este lovit, este din pricina ca este las. Insa pe taramul spiritual, daca un om nu riposeaza aceasta este insasi dovada faptului ca Fiul lui Dumnezeu locuieste in el.

Atunci cand esti insultat, nu  numai ca nu trebuie sa te infurii, ci trebuie sa profiti de oportunitate pentru a-L arata pe Fiul lui Dumnezeu in viata ta. Iar natura lui Isus nu poate fi imitata - ea ori este in tine, ori nu este in tine.

O insulta personala devine pentru un credincios o oportunitate de a demostra blandetea extraoridinara a Domnului Isus.

Invatatura Predicii de pe Munte nu este: "Fa-ti datoria", ci este de fapt:"Fa ceea ce nu este datoria ta."
Nu este de datoria ta sa mergi doua mile sau sa intorici si celalalt obraz, insa Isus a spus ca daca suntem  ucenicii Lui , vom face intotdeauna aceste lucruri.

Nu vom spune: "Ei bine, pur si simplu nu pot sa fac mai mult si am fost atat de gresit inteles". De fiecare data cand insist sa-mi revendic drepturile, Il ranesc pe Fiul lui Dumnezeu , cand de fapt pot preveni acest fapt daca voi incasa eu lovitura.

Aceasta este adevarata semnificatie a cuvintelor: " ... in trupul meu implinesc ce lipseste suferintilor lui Hristos..." (Coloseni 1:24). Un ucenic intelege ca in viata lui e in joc onoarea Domnului sau, nu onoarea personala.

Nu cauta niciodata neprihanire in cealalta persoana, dar nu inceta niciodata sa fii tu insuti neprihanit.
Noi cautam mereu dreptatea, insa esenta invataturii din Predica de pe munte este - Nu cauta niciodata dreptatea, dar nu inceta niciodata sa o daruiesti.{OSWALD CHAMBERS]

"Nu te lasa biruit de rau. ci biruieste raul prin bine.(Romani 12 :21)

Niciun comentariu: