~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 31 mai 2019

DRAGOSTEA ESTE O PLANTA EXOTICA




























"Si dragoste sta nu in faptul ca noi am iubit pe Dumnezeu,ci in faptul ca El ne-a iubit pe noi, si a trimis pe Fiul Sau ca jertfa de ispasire pentru pacatele noastr..1Ioan 4:10)

"Noi Il iubim pentru ca El ne-a iubit intai.)

Planeta noastra nu are nici o alta lumina in afara de soare, iar inima nu are alta dragoste pentru Isus, in afara de dragostea care vine chiar de la El.

Toata dragostea noastra pentru Dumnezeu trebuie sa izvoreasca din fantana iubirii infinite a lui Dumnezeu. Acesta trebuie sa fie un adevar maret si sigur: Il iubim pentru singurul motiv ca El ne-a iubit intai. Dragostea noastra pentru El este rezultatul iubirii Sale pentru noi.

Oricine poate admira de departe lucrarile lui Dumnezeu, dar caldura iubirii nu poate fi simtita de inima decat prin lucrarea Duhului Sfant. Ce minunat este faptul ca am ajuns sa-l iubim pe Christos, noi, asa rai cum suntem!

Cat de uimitoare este lucrarea lui Dumnezeu care ne-a adus inapoi, atunci cand ne-am razvratit impotriva Lui! Nu, noi n-am fi avut nici un graunte de iubire pentru Dumnezeu,daca El Insusi n-ar fi semanat iubire in sufletele noastre!

Dragoste, deci, s-a nascut din dragostea lui Dumnezeu in inimile ; din cauza originii ei divine,trebuie sa aiba parte de hrana divina. Dragoste este o planta exotica. Nu creste in mod natural in pamantul sufletului uman; trebuie sa fie plantata.

Dragostea pentru Isus este o floare delicata si, daca primeste numai hrana produsa de stancile inimilor noastre, se va ofili curand. Fiindca vine din ceruri, trebuie sa se hraneasca cu paine cereasca.Nu poate trai in salbaticie, daca nu este hranita cu mana.

Dragostea trebuie hranita cu dragoste. Sufletul si viata iubirii  noastre pentru Dumnezeu este iubirea Lui pentru noi.
                   "Te iubesc, Doamne ,dar nu cu o iubire omeneasca
                     Caci eu nu am iubire, nici macar de daruit;
                     Te iubesc Doamne, cu o dragoste cereasca
                      Caci prin iubirea Ta traiesc la nesfarsit.
                       Sunt un nimic, gunoi si pleava aruncata-n vant
                      Dar stiu ca pot fi ridicat pe data prin al Tau cuvant"

{CHARLES H. SPURGEON}

Niciun comentariu: