~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 4 februarie 2019

DUMNEZEU ESTE CU NOI!


























"Binecuvantat sa fie Dumnezeu, Tatal Domnului nostru Isus Hristos, Parintele indurarilor si Dumnezeul oricarei mangaieri, care ne mangaie in toate necazurile noastre, pentruca, prin mangaierea cu care noi insine suntem mangaiati  de Dumnezeu, sa putem mangaia pe cei ce se afla in vreun necaz."(2 Corinteni 1:3-4)

Un tanar, a carui sotie murise, a ramas singur cu baietelul lor. La intoarcere de la cimitir, obositi si intristati, cei doi au mers la culcare mai de vreme, nefiind in stare de nimic altceva.

Si cum stateau pe intuneric tatal l-a auzit pe cel mic din patutul lui: "Tati, unde e mami?."Tatal s-a ridicat si l-a adus pe cel mic sa doarma cu el. Dar copilul a ramas nelinistit si agitat, intrbandu-i iarasi si iarasi:
"De ce nu este cu noi? Cand se intoarce ?". In cele din urma, baiatul a spus: "Tati, daca stai cu fata spre mine, cred ca pot dormi".Si nu a trecut mult si copilul a adormit.

In durerea lui, tatal a ramas in continuare treaz pe in intuneric, si cu credinta de copil, s-a rugat: "O, Doamne nu vad cum o sa pot trece peste situatia aceasta. Dar,  daca fata Ta este intoarsa peste mine, cumva cred ca voi reusi".

Tocmai acest adevar a venit sa ne invete Mantuitorul: ca fata lui Dumnezeu este mereu intoarsa spre noi. Dumnezeu si omul sunt impreuna in aceasta vale a umbrei mortii. Nimic nu ne va putea desparti de dragostea Lui.

Sa nu uitam ca unul dintre Numele Mantuitorului este Emanuel, adica: Dumnezeu este cu noi! si cand Dumnezeu este cu noi, totul se schimba in viata noastra.

Dumnezeu nu ne pune in fata perspectiva unui drum lipsit de incercari si de strimtorari; dimpotriva, ne spune ca vom avea parte de ele, dar ne fagaduieste ca ramane cu noi in mijlocul acestora.{Samanta Buna}

"...Nu te teme de nimic, caci Eu te izbavesc, te chem pe nume: esti al Meu." Daca vei trece prin ape, Eu voi fi cu tine; si raurile nu te vor ineca; daca vei merge prin foc, nu te va arde, si flacarea nu te va aprinde, caci Eu sunt Domnul, Dumnezeul tau, Sfantul lui Israel Mantuitorul tau! (Isaia 43:1-2,3)

Niciun comentariu: