~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 6 octombrie 2018

UN MODEL DE URMAT






















"Increde-te in Domnul din toata inima ta, si nu te bizui pe intelepcinea ta! 

Recunoaste- L in toate caile tale,si El iti va netezi cararile. Nu te socoti singur intelept; teme te de Domnul, si abate-te de la rau! aceasta va aduce sanatate trupului tau,si racorire oaselor tale."(Proverbe 3:5-6,7)

`Prima data cand am fost martor la puterea de a crede in propiul destin a fost in timpul unei prelegeri motivatoare la care am participat in liceu, prelegerea tinuta de americanul Reggie Dabbs.

In ziua respectiva avea de indeplinit o sarcina deloc usoara. Ne adunaseram 1.400 de elevi .Caldura inabusitoare, sistemul desunet dereglat, scotand diferite pocnete si fluieraturi, uneori chiar cedand cu totul. Eram destul de agitati, insa ne-a captivat in intregime atentia.

A inceput prin a ne spune ca mama lui a fost o adolescenta prostituata necasatorita din Louisiana, care alesese avortul ca solutie pentru "mica ei problema". Din fericire pentru Reggie. ea a decis sa-l aduca pe lume.

Fara familie si fara adapost, dupa ce a ramas insarcinata s-a mutat intr-un cotet de pasari. Intr-o noapte, stand acolo ghemuita, speriata si singura, si-a amintit ca o fosta profesoara, o femeie foarte simpatica, ii spusese sa o sune daca va avea vrodata nevoie de ajutor.

Numele profesoarei era d-na Dabbs. Ea a venit din Tennessee la Louisiana, a luat-o in masina pe adolescenta gravida si a dus-o acasa la ea, unde o astepta sotul si cei sase copiii ai lor. D-na.Dabbs si sotul ei l-au adoptat pe Reggie, dandu-i numele lor de familie.

Reggie ne-a spus ca parintii lui adoptivi i-au insuflat valori morale puternice. Printe primele lectii care  l-au invatat a fost ca indiferent de situatie sau de imprejurari, el are intotdeauna de ales intre a raspunde intr-un mod negativ sau pozitiv.

Reggie ne-a spus ca aproape intotdeauna a luat deciziile bune datorita faptului ca a crezut in
posibilitatile pe care le avea privind viata lui. Nu se lasa coplesit de situatiile defavorabile, deoarece credea ca il asteapta atatea lucruri bune in viitor.

A accentuat mai ales un lucru care a rezonat puternic in mine:"Nu iti vei putea schima niciodata trecutul, dar iti poti schimba viitorul!"

Am tinut minte cuvintele lui. Reggie ne-a impresionat pe toti in acea zi. El a fost unul dintre cei care a sadit in mintea mea dorinta de a face din marturiea publica o profesie. Mi-a placut ca acest barbat simplu a avut doar in cateva minute un impact pozitiv puternic asupra unui grup atat de mare de copii neastamparati...

Te incurajez sa acepti faptul ca, desi poate in momentul de fata nu vezi calea, asta nu inseamna  ca ea nu exista . Ai incredere, povestea ta inca asteapta sa se deruleze, iar eu stiu ca va fi una incredibila!

{Nick Vujicic]

Niciun comentariu: