~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 12 octombrie 2018

UN MESAJ PENTRU TINE



















"Bunatatile Domnului nu s-au sfarsit,indurarile Domnului nu sunt la capat ,ci se inoiesc in fiecare                 dimineata.Si credinciosia Ta este atat de mare."(Plangerile Lui Ieremia 3:22-23)
           "Noi am crezut dragostea pe care o are Dumnezeu fata de noi."(1Ioan 4:16)

Te-am cunoscut inainte de-a te naste. Stiu cate fire de par ai in cap. Cum e parintele asa e si copilul, tu ai fost creat dupa chipul Meu.  Am planuri pentru tine. Ti-am dat si "darurile" necesare pentru a le duce la indeplinire; si ceea ce iti daruiesc Eu nimeni nu le poate lua.

Dar nu le neglija; foloseste-le si inflacareaza-le  zi de zi.  Fii incredintat, am inceput o lucrare buna in tine si o voi duce la bun sfarsit. Totdeauna termin ce am inceput. Cuvantul Meu cu privire la tine este stabilit dinainte,i ar angajamentul Meu fata de tine este fara sfarsit.

In aceasta viata vei avea parte de incercari, dar bucurat-te; i-am luat lui satan puterea de a te controla
iar lumea nu mai are puterea de a te distruge. Cand te afli la incercare, tine minte, Eu sunt cu tine ca sa te ajut.

Da-mi Mie poverile tale si te voi sustine. Cand esti stresat si epuizat de presiunile vietii, sprijina-te pe Mine. Eu voi fi stanca ta, cetatea ta ajutorul si taria ta.

Chiar daca dai gres din cand in cand,nu vei fi lepadat pentru ca Eu te sustin. Dar iata o atentionare: nu primi sfaturi de la cei ce sunt orbi spirituali si nu petrece timp cu cei sceptici. Desfata-te in Cuvantul Meu si asemenea unui stejar care creste pe malul unui rau, si vei prospera in tot ceea ce vei face.

P.S.Mi-ar placea sai dai raspuns".Noi am cunoscut si am crezut dragostea pe care o are Dumnezeu fata de noi.Dumnezeu este dragoste;si cine ramane in dragostea, ramane in Dumnezeu,si Dumnezeu ramane in el"(1 Ioan 4:16) {Bob GASS}

Niciun comentariu: