~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 24 septembrie 2018

ISPRAVNICIA





















" Deci ,daca n-ati fost credinciosi in bogatiile nedrepte,cine va va incredinta adevaratele bogatii?
 Si daca n-ati fost credinciosi in lucrul altuia, cine va va da ce este al vostru?"(Luca 16:11-12)
                            "Da-ti socoteala de ispravnicia ta" (Luca 16:2)

Problema "ispravnicei" este punctul cheie al intelegerii ispravniciei biblice. Ispravnicul nu este propietarul lucrului pe care il gestioneaza, asa ca el trebuie sa se ocupe de el cu dorinta de a fi pe placul sefului, propietarului.

Astazi, lucrul acesta il facem gresit. Noi gandim asa: "Timpul imi apartine. Abilitatile imi apartin si le folosesc pentru avansarea carierei mele pentru ca eu sunt cel care am lucrat din greu sa mi le dezvolt. Este propietatea mea pe care am cumparat-o si pentru care am platit.

Biblia spune: Ce lucru ai pe care sa nu-l fi primit? Si daca l-ai primit de ce te lauzi ca si cum nu l-ai primit? (1 Corinteni 4;7)  Orice lucru bun pe care il ai este un dar de la Dumnezeu; incearca si tine minte lucru acesta!

           Asemenea unui investitor intelept,un bun ispravnic face trei lucruri:
1)Priveste in viitor. El refuza sa fie influentat sau tras deoparte de cei care risipesc tot ce au pe placeri imediate, traind doar pentru moment.

2)Este disciplinat si are rabdare. El ramane statornic in suisurile si coborasurile vietii, intelegand ca "la vremea potrivita, vom secera , daca nu vom cadea de oboseala"(Galateni 6:9)

3)Isi asuma riscuri spre folosul sefului sau. Nu riscuri prostesti, ci riscuri pentru care s-arugat si la care s-a gandit dinainte. Nici un investitor nu poate fi complet sigur ca viitorul sau financiar nu se va inarui daca se intampla ceva neprevazut.

Dar iata care este diferenta. Cand urmam planul lui Dumnezeu pentru vietile noastre,chiar daca pierdem ceva pe pamantul acesta putem castiga mult mai mult in ceruri. 

[CUVANTUL LUI CUMNEZEU PENTRU ASTAZI} autor Bob GASS

Niciun comentariu: