~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 4 februarie 2016

AL SAU IN EXCLUSIVITATE





















"Toata Scriptura este insuflata de Dumnezeu si de folos ca sa invete, sa mustre,  sa indrepte, sa dea intelepciune in neprihanire, pentru ca omul lui Dumnezeu sa fie desavarsit si cu totul destoinic pentru orice lucrare buna." (2Timotei :16-17)

Daca esti un copil a lui Dumnezeu prin credinta in Isus Cristos,tu-I apartii in exclusivitate numai lui Dumnezeu.Esti numai si numai al Lui, ca sa te foloseasca asa cum vrea El.


Aceasta este ceea ce vrea sa spuna apostolul atunci cand pune intrebarea; "Nu stiti ca trupul vostru este Templul Duhului Sfant, care locuieste in voi, si pe care L-ati primit de la Dumnezeu? Si ca voi nu mai sunteti ai vostri?' ( 1Corinteni 6:19.

Ca si crestin, esti sfintit,  ceea ce inseamna ca esti pus deoparte pentru scopurile speciale ale lui Dumnezeu.

Urmatorul incident ne va ajuta sa vedem ceea  ce inseamna lucrul acesta. El s-a petrecut cu multi ani in urma, in zilele cand stiloul era un instrument principal de scris.

Un musafir a cerut gazdei un stilou. Cand aceasta i-a dus cateva, el si-a ales unul si se pregatea sa scrie. Dar gazda l-a oprit si a spus:"Scuzati-ma,  va rog, nu mi-am dat seama ca acest stilou a fost intre celelalte.

Vreti sa luati altul?  Acesta  este stiloul meu preferat si am observat ca de cate ori il foloseste cineva nu mai scrie uniform dupa aceea". Avea, am putea spune,  un stilou sfintit.

La fel, crestinii sunt pusi deoparte pentru a fi folositi numai de catre Domnul Cristos si pentru servirea Sa,si nu trebuie sa-i fie permis lumii sa puna nici macar degetul pe noi.


Compromisul cu lume impedica lucrarea noastra pentru Dumnezeu. Sa traim astfel ca unii care am fost pusi deoparte pentru Domnul.Suntem ai Lui in exclusivitate.{ P.R.V.}

Va indemn  dar fratilor, pentru indurarea lui Dumnezeu, sa aduceti trupurile voastre ca o jertfa vie, sfanta, placuta lui Dumnezeu: aceasta va fi din partea voastra o slujba duhovniceasca.( Romani 12:1)

Niciun comentariu: