~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 8 aprilie 2012

"HRISTOS A INVIAT "



"Mi-au strapuns mainile si picioarele."~Psalmul 22:16 ~ "Vor vedea pe cine au strapuns."

Ranile provocate Domnului Isus pe cruce la Golgota vor ramane pentru totdeauna.Ele nu vor fi sterse niciodata .In ziua invierii,ranile acestea au fost dovada incontestabila ca Cel inviat era acelas Isus care a fost pus pe cruce .Pentru ucenicii infricosati si necredinciosi nu a exstat nimic mai minunat decat siguranta:

Cel care sta in mijlocul nostru este Domnul .Dupa salutul Lui de pace ,Domnul le-a aratat mainile si coasta Sa."Ucenicii s-au bucurat ,cand au vazut pe Domnul."

Prin aceleas rani,cei ce sunt ai Lui si nu i-au vazut fata, Il vor cunoaste in curand in cer pe Salvatorul lor.Mielul "ce parea injunghiat "va fi motivul adorarii lor."Vrednic esti Tu sa iei cartea si sa-i rupi pecetile,caci ai fost injunghiat si ai rascumparat pentru Dumnezeu ,cu Sangele Tau ,oameni din orice semintie, de orice limba ,din orice popor si din orice neam."

In viitor ,cand Domnul Isus va veni pe pamant cu putere pentru a salva Israelul ,aceste rani vor fi semnele caracterisite ale pastorului lovit al lui Israel ,pastor lovit de poporul Sau ."Si,daca-l va intreba cineva :"De unde vin aceste rani pe care le ai la maini ?",El le va raspunde :"In casa celor care ma iubeau le-am primit."
~ Samanta buna ~

Niciun comentariu: