~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 26 aprilie 2012

LASA LOC PENTRU DUMNEZEU



"Dar cand Dumnezeu a gasit cu cale..." ~ Galateni 1:15 ~

Ca lucratori ai lui Dumnezeu ,trebuie sa invatam sa facem loc pentru El -sa-I lasam "spatiu de miscare".Noi calculam ,estimam si spunem ca se va intampla cutare sau cutare lucru,dar uitam sa-l lasam pe Dumnezeu sa vina asa cum doreste .

Am fi suprinsi daca Dumnezeu ar aparea la strangerea noastra sau in predica noastra intr-un fel la care nu
ne-am fi asteptat niciodata ? Nu astepta ca Dumnezeu sa vina intr-un anume fel,ci asteapta-L pe El.Aceasta este modul de a-I face loc.Asteapta ca El sa vina ,dar nu-L astepta sa vina numai intr-un anumit fel.

Oricat de mult L-am cunoaste pe Dumnezeu ,lectia importanta pe care trebuie s-o invatam este ca El poate aparea in orice minut.Avem tendinta de a trece cu vederea acest element -supriza ,dar Dumnezeu nu lucreaza niciodata altfel.Dumnezeu apare in viata noastra pe neasteptate-"Cand Dumnezeu a gasit  cu cale..."

Pastreaza-ti viata intr-o relatie atat de constransa cu Dumnezeu,incat puterea Lui suprinzatoare sa poata patrunde pe oriunde .Fii intotdeauna intr-o stare de asteptare si ai grija sa lasi loc pentru Dumnezeu ca sa vina asa cum doreste El.~ Oswald Chambers ~

Niciun comentariu: