~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 3 aprilie 2012

PANA CAND COCOSUL PETRE VA CANTA



Pana cand cocosul Petre va canta,
De trei ori de Mine te vei lepada;
Tu,vai,ucenicul fiul Meu iubit!
Tu piatra credintei ,de Mine numit.

-Petru zise Insa Domnului Isus:
Sunt gata cu Tine la moarte de dus!
Chiar daca cu toti ei s-or lepada,
Pentru Tine Doamne viata mea voi da.

Dupa ce aceste Petru a vorbit,
Iuda cu ostasii indata au sosit;
Si L-au prins pe Domnul si apoi L-au legat.
L-au dus la Caiafa pentru judecat.

In aceeas curte L-au bajocorit,
L-au scuipat in fata si L-au palmuit;
In timp ce la focul eu m-am incalzit,
De trei ori pe Domnul L-am tagaduit.

Si am zis ca nu-stiu de al meu Stapan!
M-am lepadat de Domnul de frica fiind plin
Vai,cu blesteme L-am tagaduit
Pe Acel ce pe mine atat ma iubit!

Insa Domnul frate la mine a privit,
De ale Lui cuvinte eu mi-am amintit.
Am esit afara si -am plans cu amar ;
Vazundu-mi caderea in care eram.

Insa Domnul ,frate,dupa ce a inviat ,
In Tiberiada mi s-a aratat
De trei ori pe mine El m-a intrebat:
Daca eu il iubesc cu adevarat!

-Doamne,Tu pe toate,toate le cunosti!
Tu sti ca din inima eu Te iubesc!
-Paste mieluseii,paste a Mele oi ,
Si -ti voi da putere peste mai mari oi.

~O cantare  veche~

Niciun comentariu: