~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 24 aprilie 2012

ESTI TULBURAT?



"Va las pacea, va dau pacea Mea ....Sa nu vi se tulbure inima,nici sa nu se inspaimante ." ~Ioan 14;27~

Exista pericole cand pacea noastra se bazeaza pe ignoranta,dar,cand ne trezim la realitate ,pacea launtrica este imposibila ,daca nu este primita de la Domnul Isus .Cand Domnul nostru vorbeste despre pace ,El aduce pace;cuvintele Lui sunt totdeauna "duh si viata".

Am primit vreodata ceea ce spune Domnul Isus ? Va dau pacea Mea -o pace care vine din faptul ca privim fata Lui si devenim constienti  de linistea Sa.

Esti cumplit de turburat chiar acum ,ametit de valurile si talazurile ingaduite in viata ta de providenta lui Dumnezeu ?Ai cautat sub toate "pietrele" credintei tale si inca  n-ai gasit nici o fantana a pacii,a bucuriei si a mangaierii?Peste tot e uscaciune ?Atunci ridica-ti privirea spre El si primeste linistea Domnului Isus.

Oglindirea pacii Sale este dovada ca esti intr-o relatie buna cu Dumnezeu ,deoarece esti liber sa-ti intorci gandurile catre El.Daca nu ai o relatie buna cu El ,nu te poti gandi decat la tine insuti .Daca lasi ca vreun lucru sa-ti ascuda fata lui Isus Cristos ,atunci  ori te vei tulbura ,ori vei primi o siguranta falsa.

Privesti tu acuma la Isus in problema care te preseaza ? Primesti tu pace de la El?Daca este asa ,El va fi o minunata binecuvantare de pace in si prin tine .Dar daca incerci sa rezolvi problema ingrijorandu-te ,Il dai la o parte pe El si meriti tot ceea ce suferi .

Ne tulburam pentru ca nu-L luam pe El in considerare .Cand venim la Domnul Isus Cristos ,nedumerirea dispare  ,deoarece in El nu exista nici o nedumerire ,iar singura noastra grija este sa ramanem in El.Pune
totul la picioarele Lui si ,in fata dificultatilor ,a pierderilor si a tristetii,asculta-L pe El spundu-ti :"Sa nu vi se tulbure inima". ~Oswald Chambers ~

Niciun comentariu: