~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 11 decembrie 2010

DUMNEZEUL ORICAREI MANGAIERI

"Binecuvantat sa fie Dumnezeu,Tatal Domnului nostru Isus Hristos Parintele indurarilor si Dumnezeul oricarei mangaieri ." (2Corinteni 1:3)
Mangaierea unei mame! Este insasi dragostea duioasa .Cum intelege ea necazul copilului ei!Cum il strange ea la piept si-i ia toate suferintile in inima ei ! Copilul poate sa- i spuna mame-i totul ,incredintat ca ea il intelege, ca nimeni altul .Dintre toate mangaierile ,ce mai dulce este a mamei sale.Aceasta a simtit-o mai mult decat un om incercat.
-
Dumnezeu Sa-r cobora oare,ca sa tina locul unei mame ?Din partea Sa e bunatatea Lui .L-am cunoscut ca Tata, dar iata ca vrea sa fie pentru noi chiar o mama ,indemnandu-ne prin aceasta la o sfanta apropiere la o incredere fara rezerva, la o odihna deplina.
-
Cand Dumnezeu insasi ajunge "mangaietorul "nostru ,nu ne mai framanta nici o ingrijorare .Deci sa-i spunem Lui apasarea noastra, chiar daca nu putem face aceasta decat prin suspine si prin plans. El nu dispretuieste plansul , asa cum n-ar face nici mama noastra .
-
Mai mult decat mama noastra .Dumnezeu are mila de lacramile noastre ,de slabiciunile noastre si si ne va ierta greselile ,Sa nu purtam singuri greutatile noastre .Sa le spunem deci fara intarziere lui Dumnezeu . (C.H.SPURGEON

2 comentarii:

the potter's wheel spunea...

Foarte frumos...gindul ca Dumnezeu ne intelege...cum intelege o mama! Trebuie sa invat de la El...pentru ca ieri Katie mi-a spus ca o fac sa plinga citeodata cind facem scoala...si eu sint aspra in vorbe cu ea. Niciodata nu am avut gingasie...am incercat sa compensez prin post si rugaciune...sa acopere El lipsurile mele. Totusi mai am citiva ani cind pot sa Il urmaresc mai indeaproape...si pot inca sa invat de la El sa fiu blinda...mult mai blinda cu inima!

"Un raspuns blind potoleste minia, dar o vorba aspra atita minia." (Prov. 15:1)

Speranta spunea...

"Dumnezeu ne intelege "pe fiecare dintre noi .

Asa ca putem zice plini de incredere :Domnul este ajutorul meu ,
caci El insusi a zis :"nici decum n-am sa te las ,cu nici un chip nu te voi parasi .

"Isus Hristos este acelas ieri si azi si in veci !

Iti doresc mult har ...