~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 18 decembrie 2010

DRAGOSTEA SI LEGAMANTUL SAU

"Dar Dumnezeu Isi arata dragostea fata d noi prin faptul ca,pe cand eram noi inca pacatosi ,Hristos a murit pentru noi. ( Romani 5;8 )
Una din cele mai pretioase insusiri ale dragostei dumnezeiesti este caracterul ei statornic .Stalpi pamantului pot sa fie mutati din locul lor,dar harul legamantului Dumnezeului celui milostiv nu se va departa niciodata de la poporul Sau.
-
Ce fericit este sufletul meu ca poate avea o incredere tare in aceasta fagaduinta a lui Dumnezeu !Anul se apropie de sfarsit si ani vietii mele numai sant multi,dar timpul nu-l schimba pe Mantuitorul meu.
-
Invetii noi iau locul celor vechi,este o prefacere ne-ntrerupta in toate lucrurile
la care ne uitam sau ne gandim ;dar Domnul nostru ramane acelasi.Prin forta se pot netezi dealurile ,dar nici o putere nu poate sa zdruncine pe Dumnezeul cel vesnic.
-
Nimic din trecut, nimic din vremea de fata si nimic din viitor nu va putea sa schimbe bunatatea Domnului Dumnezeu fata de mine .Suflete al meu ,ramai in aceasta dragoste vesnica a Domnului Isus care te socoteste neprihanit prin sangele Sau.
-
Aduti mereu aminte de legamantul vesnic .Dumnezeu Isi aduce aminte de el;dar tu vegheaza ca nu cumva sa-l uiti .In Hristos Dumnezeu S-a angajat sa fie Dumnezeul tau si sa te pazeasca ca pe unul care faci parte din poporul Sau.
-
Dragostea si legamantul sant unite aici ca doua lucruri sigure si durabile pe care vesnicia le va intati si mai mult ."Si nu numai atat ,dar ne si bucuram in Dumnezeu ,prin Domnul nostru Isus Hristos ,prin care am capatat impacarea."
C.H.SPURGEON

Niciun comentariu: