~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 28 noiembrie 2010

OPERATIA


"Celce v-a chemat este credincios ,si va face lucrul acesta (1Tesaloniceni 5-24)

In timpul razboilui american slujam ca doctor militar in armata Statelor Unite .

Dupa lupta din Gettysburg zaceau in spitalul nostru sute de soldati raniti.Douzeci

dintre ei aveau neaparata nevoie sa lise taie atat mainile cat si picioarele.


Printe cei din urma era un tanar ,Carol Culson ,care sluja numai de doua luni.

Fiind prea tanar pentru instrutie ,Fusese dat ca tobosar .Cand ajutorul meu impreuna cu un infirmier au au voit sa -i dea clorofom inainte de operatie ,el s-a intors si n-a vrut cu nici un chip sa-l ia.


Auzind ca aceasta e porunca doctorului ,a spus:"Roaga-l atunci pe doctor sa vina la mine ".Am venit la patul lui si i-am vorbit cam in felul urmator :"Tinere ,pentru ce nu vrei sa iei clorofom? Cand te-am gasit pe campul de lupta erai asa de slab ,incat nici nu credeam ca merita sa te mai ridic de pe loc !


Vazundu-te insa ca deschizi ochii mari,m-am gandit ca ai poate o mama care se gandeste la fiul ei .N-am vrut sa te las sa mori si de aceea te-am adus aici;ai pierdut insa asa de mult sange ,incat esti prea slab ca sa poti suferi operatia fara sa fii adormit ."


Atunci el mi-a luat mana intr-a lui si ,privindu-ma drept in fata mi-a spus:"Domnule doctor ,intr-o duminica dupa -amiaza ,,cand eram in varsta de 9

ani, mi-am dat inima Domnului Isus .De atunci mi-am pus toata incederea in El

si cu aceeasi credinta astept si acum ajutorul Lui .El e puterea si sprijinul meu .

El ma va ajuta cand imi veti taia mainile si picioarele '.


L-am intrebat apoi daca imi ingaduie sa-i dau putin rachiu .Iarasi m-a privit drept in fata si mi-a spus:Domnule doctor ,aveam abia 5 ani cand intr-o zi, mama a ingenuncheat langa mine ,mi-a infasurat gatul cu bratele si mi-a zis :"Carol ,vreau sa rog acum pe Domnul Isus sa-ti ajute ca niciodata sa nu gusti vreo picatura spirtoasa .


Tatal tau a murit din pricina bauturii .Eu m-am rugat sa te cresc cu ajutorul lui Dumnezeu in asa fel incat sa poti instiinta pe tineri sa se fereasca de acest pahar amar" Acum am 17 ani, dar n-am gustat niciodata vreo bautura mai tare decat cafeaua si ceaiul ;si acum poate in curand voi sta in fata lui Dumnezeu ,vrei sa ma trimeti la El cu rachiul pe buze?"

Va urma

Niciun comentariu: