~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 28 noiembrie 2010

RUGACIUNEA LUI CAROL PE PATUL DE MOARTE


"El va sterge orice lacrama din ochii lor .Si moartea nu va mai fi.Nu va mai fi

nici tinguire ,nici tipat ,nici durere ,pentruca lucrurile dintii au trecut.

(Apocalipsa 21:4)

Cinci zile dupa operatie ,tanarul a trimis sa ma cheme .De la el am auzit pentru prima data Evanghelia .

-Domnule doctor,a spus el, mi-a sosit ceasul mortii ;nu cred sa mai apuc rasaritul soarelui .Dar,multumita Domnului .Sunt pregatit pentru moarte .


Inainte de a muri doresc sa-ti multumesc din tot sufletul pentru bunatatea ta .

Domnule doctor ,dumneata esti evreu si nu crezi in Isus ,dar n-ai vrea sa stai sa vezi cum am toata increderea in Mantuitorul meu in cea din urma clipa?


Am incercat dar n-am putut, n-aveam taria sa vad murind un crestin fericit in iubirea lui pentru acel Isus pe care eram obisnuit sa-L urasc . De aceea am parasit odaia .Un infirmier a venit peste douazeci de minute si m-a gasit cu fata ascunsa intre maini .


-Domnule Doctor ,Carol doreste sa va vorbeasca !

-Chiar acum vin de la el ,am raspuns,si nu potsa ma duc iar!

-Domnule Doctor ,el spune ca trebuie sa va vorbeasca inca odata inainte de moarte .Eram hotarat sa nu ma las sub inrurirea vorbelor sale,daca vor fi in legatura cu Isus al lui .Intrand la el am vazut indata ca i s-a apropiat sfarsitul .


-Domnule doctor , a spus el,te iubesc pentru ca esti evreu.Prietenul meu cel mai bun pe lumea aceasta era tot evreu .

-Cine era acesta?l-am intrebat .

-Isus Hristos ,la care vreau sa te aduc inainte de moartea mea,a raspuns el ,imi fagaduiesti ,domnule doctor ,ca n-ai sa uiti ceea ce it voi spune acum ?Dupa ce i-am fagaduit ,el urma :


-"Acum cinci zile, pe cand imi taiai mainile si picioarele,m-am rugat Domnului Isus ca sa te faca sa te hotarasti pentru el ".Aceste cuvinte m-au atins pana in adancul inimii .Nu puteam pricepe cum e cu putinta ca el sa uite totul in jurul lui si sa se gandeasca la Mantuitorul sau si la sufletul meu nemantuit ,pe cand eu ii pricinuiiam durerile cele mari .


Tot ce i-am putut raspunde a fost :"Da, dragul meu .lasa ca va fi bine ."cu aceste cuvinte l-am parasit.Dupa douasprezece minute era la Isus ,Domnul lui !

va urma

Niciun comentariu: