~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 4 noiembrie 2010

FLUVII MARI FARA PRIMEJDII

' 'Incredetiva in Domnul pe vecie,caci Domnul Dumnezeu este Stanca veacurilor .(Isaia26:4)
Dumnezeu vrea ca El sa fie cel mai mare bine al nostru,si noi nu vom gasi in El nici o dezamagire care insoteste lucrurile pamantesti .O cetate asazata pe malul unui fluviu mare este in primejdie sa fie atacata de condamnatii din galerie si de vapoare mari.
Dar daca domnul ne infatisaza in acest verset belsugul bunatatii Sale,tot asa El are grija sa indeparteze orice temere ca ni s-ar putea intampla si noua ca acelei cetati
.Binecuvantat sa fie dragostea Sa .
Doamne, daca vrei sa-mi trimiti binecuvantari pamantesti bogate ca un fluviu mare ,fa Te rog ca niciodata sa nu apara pe acel fluviu corabiile periculoase ale ingamfarii si nici sa ajung lumesc .
Daca-mi dai sanatate puternica si un duh vesel, fa te rog sa nu se vada in mine poftele firii pamantesti;si daca -mi dai biruinte in slujire Ta sfanta,chiar daca ar fi marete cum ar fi cursul unui fluviu mare ,fa te rog sa nu vada in mine nici mandrie desarta,nici incredere in mine insumi .
Cand voi fi asa de fericit ca sa cuget necurmat in lumina fetei Tale ,fa Te rog sa nu apara fluviul sigurantei mele depline nici vaporul dispretului pentru copiii Tai mai slabi,nici al gandului ca sant desavarsit .
Doamne ,da-mi acea binecuvantare care imbogateste si nu este insotita de nici un chin si de nici un pacat. C.H.SPURGEON

Niciun comentariu: