~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 8 noiembrie 2010

VENITI, PRIVITI PE DOMNUL NOSTRU




Veniti, priviti pe Domnul nostru
Pe cruce rastignit de noi!
El sufera dispret si moarte,
Cu trupul frant, de tot zdrobit.

El pentru noi, pe cruce-a fost pus;
Suferit-a pentru noi.
Deci, stransi in scumpu-l Nume-acum,
Sa-L preamarim cantndui-I toti!

Priviti -I fruntea -ncununata
Cu spini ce-o fac sa sangere !
Ostasii greu Ii palmuiesc toti,
Iar El se roaga pentru ei.

Privit-I mainile strapunse
De cuiele batute - adanc!
Din coasta, sange, apa curge
Iertare, pace dand la toti.

Si, cand a zis: Isus "mi-e sete!"
La noi toti S-a gandit atunci.
De noi, toti Ii era sete:
Voia ca noi sa fim ai Lui.

Si, cand osanda El purtat-a
De care vrednici noi eram,
Strigat-a: 'Dumnezeul Meu, oh!
De ce M-ai parasit de ce?"

"Sfarsitu-s-a acuma totul",
Pacatul ispasit a fost,
"Eu Tie, Tata ,Iti dau Duhul
A zis si capul Si-a plecat .

Pe cruce pentru noi murit-a,
Ca sa ne scape de pacat:
De -aceea azi slavim din inimi
Pe Cel ce pentru noi S-a dat .

Anonim




Niciun comentariu: