~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 31 octombrie 2010

MERITAM TOATE ACESTEA?

"Caci prin har ati fost mantuiti ,prin credinta .Si aceasta nu vine de la voi ;ci este darul lui Dumnezeu." (Efeseni 2:8)
Accidente, boli, tratare necinstita-meritam noi toate acestea? Asa intrebam deseori fara sa gandim ca Ii facem reprosuri lui Dumnezeu.
El este suveran si este mai presus de orice eveniment din viata noastra .Cand cineva ne face un cadou, oare nu-l primim cu gandul ca nu am merita asa ceva?Cu siguranta, ne bucuram de acel cadou .
Dar cand e vorba de ocrotirea lui Dumnezeu,de insanatosirea dupa o boala grea si de alte evenimente din viata, uitam sa-i aducem multumiri Tatalui ceresc.
Nemultumirea este un pacat frecvent in viata oamenilor. Suntem nemultumiti cu toate lucrurile, in afara de noi insine.
Toti datoram o multiume de multumiri Creatorului nostru, care face sa rasara soarele Sau si peste bun,si peste rai. Dar prin nemultumire,,vinovatia noastra creste in fiecare zi.
Dumnezeu este dragoste. El Se intereseaza de noi.Atat de mult ne iubeste Dumnezeu,incat a dat pe Fiul sau la cruce,ca,oricine crede in El,sa nupiara,ci sa aiba viata vesnica ,Cine a primit Darul lui Dumnezeu,linistea sufleteasca, pacea inimii, se poate intreba pe buna dreptate:
Am meritat eu aceasta dragoste ?Nu,nu este meritul nostru, ci dragostea lui
Dumnezeu si a Domnului Isus O cunoastem toti care citim aceste randuri.
Preluat din Samanta buna

Niciun comentariu: