~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 31 august 2010

CALEA MANTUIRII

"Isus i-a zis : Eu sunt calea ,adevarul si viata .Nimeni nu vine la Tatal decat prin Mine "
(Ioan 14:6)
Un turc s-a convertit la crestinism. Infuriati peste masura ,,toti ai lui au venit la el pentru a-l trage la raspundere pentru actul savarsit .Fiind intrebat ce la determinat sa faca acest lucru ,el a raspuns :"inchipuiti-va ca eu calatoream pe un drum .Drumul nu imi era cunoscut ;deodata am ajuns la o rascruce .Mi-am zis :Acuma chiar nu mai stiu care este calea cea buna .
Dar iata ca la rascruce vad doi oameni :unul era mort si celalalt viu .Ce ziceti voi:Pe care dintre ei l-am intrebat si pe care l-am rugat sa-mi arate calea buna ?
-"bine inteles pe cel viu ",n-ai cum sa te adresezi uni mort !"
-"Exact asa am facut .Eu ma aflam cu viata la rascruce ,si deodata mi-au aparut in fata doi oameni -Mahomed al religiei voastre -oricat am insistat ,na putut sa -mi spuna nimic .Dar Isus -cel care este viu -mi-a zis .
Eu sunt calea! Numaidecat am plecat pe aceasta cale care duce la mantuire si El mi-a dat adevarul si viata ."
Calea mantuiri este o Persoana ,Fiul lui Dumnezeu ,care S-a dat pe sine ca pret de rascumparare pentru noi .Dumnezeu ne arata o cale si gura :Fiul Sau.El este calea Mantuiri .
Preluat din Samanta buna

Niciun comentariu: