~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 29 august 2010

BIBLIA

"Caci Cuvantul Domnului este adevarat ,si toate lucrarile Lui se implinesc cu credinciosie ."(Psalmul 33:4)
Un cancelar suedez,care in cariera a atins toate demnitatile si succesele omenesti ,
s-a retras la batranete din toate afacerile .El i-a spus unui ambasador englez ,care l-a vizitat :"Am experimentat multe in viata ,dar n-am stiut ce inseamna a fi intr-adevar fericit decat acum ,cand am invatat sa-L cunosc pe Dumnezeu si pe mine insumi .
Unica placere ,pe care o mai am acum ,este recunoasterea iubiri lui Dumnezeu in Inima mea si citirea acestei minunate carti-si a aratat spre Biblie .
Biblia este Cartea care contine gandurile lui Dumnezeu ,care descrie starea morala
a omului ,pierzarea pacatosilor ,calea mantuiri prin credinta in Domnul Isus Hristos ,viitorul lumi si viitorul celor credinciosi .
Invataturile ei sunt sfinte ,pricipiile ei de conduita sunt obligatorii ,relatarile ei sunt adevarate si deciziile ei sunt de neschimbat.
Biblia contine lumina ca sa te calauzeasca ,hrana ca sa te sustina si mangaiere ca sa-ti dea bucurie .Ea este harta calatorului ,toiagul pelerinului ,sabia soldatului ,busola pilotului si cartea drepturilor si indatoririlor crestinului .ISUS HRISTOS este subiectul ei maret .Binele nostru vremelnic si vesnic este planul ei.Adorarea lui Dumnezeu este scopul ei,
Preluat din Samanta buna

Un comentariu:

the potter's wheel spunea...

Am citit Ps. 33 si m-am bucurat de faptul ca "sfaturile Domnului dainuiesc pe vecie, si planurile inimii Lui, din neam in neam. Ferice de (persoana, familia, poporul) al carui Dumnezeu este Domnul".

"Sufletul nostru nadajduieste in Domnul...ochiul Lui priveste peste ceice se tem de El, peste ceice nadajduiesc in bunatatea Lui...inima noastra isi gaseste bucuria in El, SI AVEM INCREDERE IN NUMELE LUI CEL SFINT.