~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 16 august 2010

RUGACIUNEA PENTRU PLOAIE

"De aceea va spun ca,orice lucru veti cere ,cand va rugati,sa credeti ca l-at si primit ,si-l veti avea ."(Marcu 11:24)
Intr-o vara cu seceta mare,intr-un sat se luase hotararea saseinalte rugaciuni ,ca Dumnezeu sa dea ploaie .Oameni s-au strans in mare numar la Biserica .Intre cei veniti era o batrana care venise cu o umbrela.

Unii incepura a zambi cand a vazut-o pe batrana cu umbrela si zisera:
-Draga matusica ,nici n-am inceput rugaciunea si te temi deja de ploaie .
-Dragii matusii ,eu am auzit ca astazi ne rugam pentru ploaie si eu cred ca bunul Dumnezeu ne va asculta ..asa ca am luat umbrela sa nu fiu udata .

Oameni au intrat in biserica si s-au rugat ;cand sa plece ,Dumnezeu a dat o ploaie binefacatoare .Batrana si-a deschis umbrela ,iar ceilalti cu capul plecat au invatat lectia .Iata doua categorii de crestini care se roaga :unii de forma si alti cu adevarat .Cei care se roaga de forma spun cu usurinta o rugaciune invatata ,pe care nu sunt gata sa o implineasca .

Dar cei care se roaga cu adevarat sunt oameni ai credintei ,oameni carese bizuie pe promisiunile lui Dumnezeu .Cu cine ne asemanam?
Preluat
din samanta buna

Niciun comentariu: