~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 22 august 2010

LA GOLGOTA PRIVESC


La Golgota privesc,
La Golgota gasesc;
Pe Domnul Isus,
Pe cruce cand e pus.
Cu mainile intinse ,
In cuie tintuit ;
Cu trupul atarnat
Pe cruce inaltat .
Cununa de spinii ,
In frunte s-au infipt;
Siroaie de sange ,
Pe fata Lui curg.
Intre doi talharii,
Ostasii l-au pus;
El Cel Neprihanit,
Acum e osandit.
Sa moara in locul meu,
Fiul lui Dumnezeu;
Asuferit dispretul ,
Si a platit El pretul.

Agust 16-2010

{M.B.}

2 comentarii:

the potter's wheel spunea...

Imi place foarte mult versetul care ne arata cum putem sa obtinem pacea adevarata...Ea depinde de ranile Lui!

Speranta spunea...

Adevarat ,prin sangele Domnului Isus Hristos avem pace.Caci El este pacea noastra .