~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 27 februarie 2024

BINECUVINTEAZA SUFLETE PE DOMNUL


 Oh,de ar lauda oamenii pe Domnul pentru bunatatea Lui ,si pentru minunile Lui fata de fiii oamenilor.(Psalmul 107:8)

Daca ne-am plange mai putin si am lauda mai mult, am fi mai fericiti, si Dumnezeu ar fi mai slavit. Sa-L laudam zilnic pe Domnul pentru indurarile Lui comune - comune le numim noi, dar ele sunt nepretuite fiindca fara ele, am fi gata sa pierim.

Sa-Lbinecuvantam pe Dumnezeu pentru ochii cu care vedem soarele, sanatatea si puterea de umbla , pentru painea pe care o mancam, pentru hainele cu care ne imbracam.

Sa-L laudam pe El fiindca nu suntem printre cei fara speranta sau inchisi printre vinovati. Sa-i multumim pentru libertate, prieteni, familie si confort. 

Sa-L laudam pentru tot ce primim din mana bunatatii Lui, fiindca meritam putin dar primim din belsug. Dar prea iubitilor, cea mai dulce nota din cantecul nostru sa fie pentru dragostea rascumparatoare.

Faptele rascumparatoare ale lui Dumnezeu fata de alesi Sai sunt intotdeauna tema favorita de lauda. Daca stim ce inseamna rascumparare, sa nu ne oprim cantarile de recunostinta.

Am fost rascumparati din puterea stricaciuni  ridicati din adancurile pacatului in care eram cufundati.

Am fost condusi la crucea Domnului Isus. Lanturile vinei noastre au fost rupte  nu mai suntem sclavi, ci copii ai viului Dumnezeu. Putem sa anticipam timpul cand vom fi prezentati  inaintea tronului fara pata, zbarcitura, sau altceva de felul acesta. (Efeseni 5:27)

Chiar acum, prin credinta, fluturam ramuri de palmier si ne imbracam cu in suptire, care va fi vesmantul nostru vesnic. Nu Ii vom multumi neincetat Domnului nostru rascumparator?

Copil al lui Dumnezeu poti sa taci? Treziti-va, treziti-va mostenitori ai slavei si faceti "robia roaba (Psalmul 68:18) strigand impreuna cu David: "Binecuvinteaza suflete pe Domnul si tot ce este in mine sa binecuvinteze Numele Lui cel sfant"(Psalmul 103:1). 

Sa incepem luna noua cu cantari noi. {CHARLES H.SPURGEON}

Niciun comentariu: