~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 23 septembrie 2023

INCREDERE IN DUMNEZEU


        "Am incredere in Dumnezeu ca se va intampla asa cum mi s-a spus.(Fapte 27: 25)

Cu un numar de ani in urma am fost in America cu capitanulul unui vapor. cu aburi care era un crestin foarte devotat. Dupa ce ne-am indepartat de coasta Tarra-Nova, mi-a spus: "Ultima oara cand am fost cu vaporul aici, adica acum cinci saptamani, s-a intamplat ceva care a revolutionat intreaga mea viata crestina.

Eram pe puntea de douazeci si patru de ore in cap cand George Mueller din Bristol care era un pasager la bord, avenit la mine si mi-a spus: Capitane, sunt nevoit sa-ti spun ca trebuie sa fiu in Quebec sambata dupa ameaza" "Imposibil" , am raspuns eu.

Foarte bine", a raspuns Mueller , "daca vaporul tau nu ma duce , Dumnezeu va gasi o alta cale, pentru ca eu n-am pierut nici un angajament in cinczeci de si sapte de ani.  Hai sa coboram in camera hartilor ca se ne rugam."

M-am uitat la acest om al lui Dumnezeu si m-am gandit in sinea mea: "Din ce azil de nebuni a scapat?"  Nu intanlisem niciodata un om ca acesta. "Domnule Mueller", "relizati cat de densa este ceata?' 

"Nu", a replicat el." Ochii mei nu se uita la ceta densa, ci la Dumnezeul cel viu, care controleaza toate imprejurarile din viata mea". Atunci el a ingenuncheat si a rostit una din cele mai simple rugaciuni pe care le-am auzit vreodata. 

Dupa ce a terminat, am inceput sa ma rog , dar el mi-a pus mana pe umar si mi-a spus sa nu marog. El a spus: " Mai intai ca tu nu crezi ca Dumnezeu va raspunde, si al doilea , EU CRED CA A RASPUNA: Ca urmare, nu mai este nevoie sa te rogi pentru asta"

In timp ce ma uita la el, a spus "Capitane, Il cunosc pe Domnul meu de cincizeci  si sapte de ani, si n-a existat nicio singura zi in cre sa nu reusesc sa obtin o audenta la Imparatul. 

Ridica -te "Capitane, Il cunosc pe Domnul meu de cincizeci si sapte de ani, si n-a ezistat nici o singura zi in care sa nu reusesc sa obtin o audienta la Imparatul.

Ridica-te , capitane , si deschide usa, si vei vede ca ceata a disparut".  M-am ridicat, si intr-adevar ceata disparuse. Si sambata dupa -ameaza  George Mueller era in Quebec la adunare" {IZV0ARE IN DESERT}

Niciun comentariu: