~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 25 iulie 2023

"NU UITA NICIUNA DIN BINEFACERILE LUI!"


 "BInecuvinteaza, suflete al meu, pe Domnul  si nu uita niciuna din binefacerile Lui! El iti iarta toate faradelegile tale; El iti vindeca toate boalile Taletale, El iti rascumpara viata din groapa; El te incununeaza cu bunatate  si cu indurari.(Psalmul 103 2-4)

Cum I-am putea multumi indeajuns lui Dumnezeu pentru toate lucrurile bune pe care nile-a dat? Precum psalmistul Davind, sa ne stradui sa nu uitam ! Sa enumaram si noi binefacerile cu care Dumnezeu ne insoteste zi de zi, luna de luna,an de an.

El iti iarta toate fadalegile tale . -  Aceasta este cea mai mare dovada a dragostei Lui. Nimic nu este atat de important si nimic nu ne face mai bucurosi decat siguranta ca Dumnezeu ne-a iertat  toate pacatele si ca nu-Si va mai aduce aminte de ele, daca am venit cu pocainta inaintea Lui.

El iti vindeca toate bolile tale.  -  In toate necazurile noastre trupesti si sufletesti am simtit apropierea lui Dumnezeu. Desigur, El nu tine bolile departe de noi, dar ne da curaj si putere ca, in orice situatie ne-am afla, sa putem  merge inainte cu El cu bucurie.

El te incununeaza cu bunatate si cu indurari. - Daca privim in urma la viata noastra,vedem o adevarata"cununa" impletita din bunatatea si indurari. Dumnezeu nu ne-a parasit niciodata! 

Indurarile Lui ne-au sprijinit si bunatatea Lui, cu care ne-a daruit totul din belsug,ne-a coplesit.

Ca unul care a cunoscut binefacerile lui Dumnezeu, David s-a straduit sa nu uite,ci sa-L onoreze pe Dumnezeu din toata inima. Aceasta este cea mai buna permisa pentru o viata fericita!{SAMANTA BUNA}


Niciun comentariu: