~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 14 iulie 2023

" EFECTUL CUVANTULUI LUI DUMNEZEU


 ""Ma bucur de Cuvantul Tau, ca unul care gaseste o o prada mare.(119 :162)  "Eu imi istorisesc caile,si Tu ma asculti: invata-ma oranduierile Tale! Intareste-mi pasii in Cuvantul Tau si nu lasa nici o nelegiuire sa stapaneasca peste mine!(Psalmul 119 :133}

De-a lungului timpului, nenumarati oameni L-au gasit pe Dumnezeu prin Biblie. Multi credinciosi au fost imbarbatati si intariti de aceasta carte  in diferitele lor situatii in care s-au aflat. Cuvantul lui Dumnezeu lucreaza si astazi la fel ca atunci cand a fost scris:

Cuvantul lui Dumnezeu ne invioreaza.  Stresul si dificultatile din viata de zi cu zi ne obosesc nu numai trupul, ci si sufletele noastre sunt adesea, seara, de-a dreptul epuizate. Sa ne asezam in fata Bibliei  si sa citim.

Un anumit cuvant are putere deplina in el sa ne ridice din starea noastra."Aceasta este mangaierea mea in necazul meu: caci cuvantul Tau mi-a dat iarasi viata" (Psalmul 119 :50)

Cuvantul  lui Dumnezeu ne corecteaza.  S-ar putea sa apreciem gresit ceva sau sa actionam gresit intr-o anumita situatie. Cateodata nu observam acest lucru.

Citind Biblia, suntem corectati . Toata Scriptura este insuflata de Dumnezeu  si de folos ca sa invete, sa convinga, sa indrepte, si sa dea intelepciune in dreptate" (2 Timotei 3:16)

Cuvantul lui Dumnezeu ne conduce. Fie ca trebuie sa luam o decizie, fie ca nu stim ce sa facem intr-o anumita situatie, Biblia doreste sa ne arate calea corecta. 

De Aceea sa facem din Cuvantul lui Dumnezeu ghidul vietii noastre! Atunci vom experimenta ceea ce spune psalmistul: "Cuvantul Tau este o candela pentru picioarele mele si o lumina pe cararea mea"(Psalmul 119.105){SAMANTA BUNA}

Niciun comentariu: