~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 24 februarie 2023

"El A FACUT CU MINE UN LEGAMANT VESNIC"


 "Caci Eu sunt Domnul, Dumnezeul, Dumnezeul tau care te iau de mana dreapta si-ti zic: "Nu te teme de nimic, Eu iti vin in ajutor! Isaia 41: 13)   "Nu te teme,  caci Eu sunt cu tine; nu te uita cu ingrijorare,  caci Eu sunt Domnul Dumnezeul tau; Eu te intaresc, tot eu iti vin in ajutor . Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare. (Isaia 41 :10)

                         (...El a facut cu mine un legamant vesnic...(2 Samuiel 23:5)

Legamantul acesta are origini divine. "El a facut cu mine un legamant vesnic." Oh, ce mare este cuvantul" Opreste-te. suflete, Dumnezeu, Tatal vesnic, a facut un legamant cu - da, Dumnezeul care a facut lumea printr-un cuvant!

El, coborandu-se din maiestatea Lui, iti ia mana si face un legamant cu tine. Nu este bunatatea aceasta fapte indestulatoare ca sa-ti trezeasca inima si s-o poti intelege? 

" El a facut cu mine un legamant vesnic".  Nu un rege a facut un legamant cu mine  -  de si acest lucru ar fi ceva;  ci Printul regilor de pe pamant, Sadai, Domnul Atotputerni, Iehova din veac, vesnicul Elohim, "El a facut cu mine un legamant vesnic".

Dar ia aminte, este particular ca aplicatie." A facut cu mine un legamant vesnic". In faptul acesta exista multa bucurie pentru orice credincios. Pentru mine nu inseamna nimic daca El ar fi facut pace cu lumea; vreau sa stiu daca cu mine.!

Binecuvantat este faptul ca El a facut un legamant cu mine!  Daca Dumnezeu  Duhul Sfant imi ofera siguranta, atunci mantuirea este a mea,  inima Lui este a mea El  Insusi  este al meu -  El este Dumnezeul meu.

Legamantul  acesta are are durata vesnica. Un legamant vesnic inseamna un legamant care nu are inceput si nici sfarsit.

Cat de placut este sa stii , printre toate nesigurantele vieti, ca " Totusi temelia tare a lui Dumnezeu sta nezguduita:  (Timotei 2:19  si sa ai promisiunea lui Dumnezeu  -   "Nu-Mi voi calca legamantul, si nu voi schimba ce a iesit de pe buzele Mele. (Psalmul 89:34).

Cand voi fi pe patul mortii voi canta acesta fagaduinta impreuna cu David, chiar daca afacerile mele si membrii familiei mele nu vor fi in locul pe care-l doreste inima mea inaintea lui Dumnezeu.{CHARLES H. SPURGEON}

"Chiar daca ar fi sa umblu prin vala umbrei mortii nu ma tem de nici un rau, caci Tu esti cu mine, toiagul si nuia Ta ma mangaie. (Psalmul 23:4)



Niciun comentariu: