~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 11 noiembrie 2022

DOMNUL VINDECA INIMA ZDROBITA

Duhul Domnului este peste Mine, pentru ca M-a uns sa vestesc saracilor Evanghelia; M-a trimis sa tamaduiesc pe ci cu inima zdrobita ...,sa dau drumul celor apasati.(Luca 4:18)

In Evanghelia dupa Luca avem relatarea intrarii Domnului in slujba Sa publica, in aceasta lume plina de pacat si de durere. Din cuvintele de mai sus, rostite chiar de Mantuitorul, aflam caracterul slujirii Sale .

Lumea este plina de inimi zdrobite, de rani nealinate, de oameni oameni fara speranta. Omul incearaca sa-si ascunda durerea sub masca veseliei si a rasului, dar in Poverbe 14 :13 citim 

"Chiar in mijlocului rasului , inima poate fi mahnita. Sub masca veseliei sunt dureri tainice si inimi frante.

Privind la Domnul Isus, asa cum ni-L descriu Evangheliile, Vedem un Om perfect, venit in lumea noastra pentru a cauta inimi zdrobite si a le vindeca cu basalmul dragostei  Sale dumnezeiesti.

Refuzand lumea, cu toata onoarea si bogatia ei, Mantuitorul a ales sa fie sarac, cautandu-i pe cei cu inima zdrobita, ca sa le stearga lacramile si sa le vindece ranile produse de pacat.

Cand Il privim trecand prin aceasta vale a plangerii in cautarea inimilor indurerate, Il vedem pe Domnul videcand inima zdrobita a unui pacatos, legand ranile inimii intristatea unui credincios si stergand lacramile unei vaduve cu inima lovita.

Dar rautatea si cruzimea inimii omului au fost de asa fel, incat , in cele din urma, inima Binefacatorului ceresc a fost franta din cauza impotrivirii, a starii noastre de pacat.

Domnul Isus a adus o mare mantuire si doreste sa ne daruiasca linistea dupa care suspinam de atat timp.{SAMANTA  BUNA}

"Veniti la Mine, toti cei trudit si impovarati, si Eu va voi da odihna. Luati jugul Meu asupra voastra ,si invatati de la Mine, caci Eu sunt bland si smerit cu inima; si veti gasi odihna pentru sufletele voastre. Caci jugul Meu este bun si sarcina Mea este usoara. (Matei 11:28-29,30)

Niciun comentariu: