~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 25 iunie 2022

"SLAVA HARULUI NE INVINS: AM FOST CAUTATI SI NEPARASITI!"


 "...Popor sfant, Rascumparati ai Domnului " Iar pe tine te vor numi  "Cetatea cautata si neparasita.(Isaia 62:12)

Nemarginitul  har al lui Dumnezeu se vede foarte clar in faptul ca nu suntem doar cautati, ci cautati si neparasiti. 

Oamnenii cauta ceva care s-a pierdut in casa, dar este doar cautare. Pierderea este mai tulbaratoare si cautarea mai presevertnta atunci cand lucrul nu este parasit. Noi am fost amestecati cu noroiul. Eram murdari ca un ban de aur cazut intr-un canal. 

Oamenii se aduna cu totii ca sa scotoceasca cu grija noroiul oribil, si continua sa caute si sa scormoneasca pana cand comoara este gasita.

Sau, ca sa folosim alt exemplu, eram pierduti in multime. Rataceam de colo pana coplo si cand indurarea a venit peste noi sub forma Evangheliei, nu ne-a gasit de la inceput. A trebuit sa ne caute si sa ne tot caute fiindca , ca si oaia pierduta, eram rataciti prea departe.

Ne ratacisem intr-un tinut strain, si credeam ca nimeni,nici macar Pastorul cel Bun, nune putea gasi. Slava harului ne invins: am fost cautati si neparasiti!

Besna nu ne-a putut  ascunde;  noroiul nu ne-a putut acoperi. Am fost gasiti si adusi acasa. Slava iubirii infinite: Dumnezeu Duhul Sfant ne-a repus in drepturi!

Daca vietile unora dintre copiii lui Dumnezeu ar fi scrise,  ne-ar umple de uimire sfanta. Ciudate si minunate sunt caile folosite de Dumnezeu in cautarea alor Sai.

Binecuvantat sa-I fie Numele!  El nu a renuntat la cautare pana cand cei alesi nu sunt gasiti. Ei nu sunt un popor cautat azi si aruncat maine. Atotputernicia si intelepciunea la un loc nu gresesc niciodata. Vom fi numiti " cetate cautata si neparasita".

Ca altii sunt cautati, este un har nemarginit, dar ca suntem cautati este o minune! Nu putem gasi nici un motiv in afara de iubirea nesfarsita a lui Dumnezeu. Putem doar sa ne inaltam inimile in uimire si sa-L laudam pe Domnul fiindca ne numim "cetate cautata si neparasita.{CHARLES H.SPURGEON}

Niciun comentariu: