~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 4 martie 2022

"PE CEL CE VINE LA MINE, NU-L VOI IZGONI AFARA"


                              "Veniti la Mine, toti cei truditi si impovarati, si Eu va voi da odihna.Luati jugul Meu asupra voastra, si invatati de la Mine,caci Eu sunt bland si smerit cu inima; si veti gasi odihna pentru sufletele voastre.Caci jugul Meu este bun si sarcina Mea este usoara.(Matei 11:28-29,30)

                   "Pe cel ce vine la Mine nu-l voi izgoni afara (Ioan 6:37

Nu exista nici o limita pentru durata acestei promisiuni. Ea nu spune "nu voi izgoni un pacatos care vine prima data", ci "nu-l voi izgoni afara". Cuvintele originale din greaca pot fi traduse astfel "nu,nu il voi izgoni "sau niciodata, niciodata nu-l voi izgoni".

Aceasta inseamna ca Christos nu va izgoni un credincios care vine pentru prima data, si ca asa cum nu il izgoneste prima data nu-l va izgoni pana la urma.

Crezi ca credinciosul mai pacatuieste dupa ce vine? "dar daca cineva a pacatuit,avem la Tatal un Mijlocitor; pe Isus Christos Cel Neprihanit" (1 Ioan 2:1). Crezi ca credinciosul se poticneste? 

"Le voi vindeca vatamarea adusa de neascultarea lor,ii voi iubi cu adevarat! Caci mania Mea s-a abatut de la ei!" (Osea 14-4)

Totusi, credinciosul poate cadea in ispita. "Si Dumnezeu, care este credincios, nu va ingadui sa fiti ispititi peste puterile voastr; ci, impreuna cu ispita, a pregatit si mjlocul sa iesiti din ea,ca s-o puteti rabda"(1 Corinteni 10:13).

Credinciosul poate cadea in pacat ca si David. Da, dar Il va curati cu isop, iar pacatosul va fi curat; El il va spala si va fi mai alb decat zapada (Psalmul 51:7)"Il voi curati de toate nelegiuirile." (Ieremia 33 :8)

"Odata in Christos, in El ramanem pe vecie. Si nimeni de iubirea Lui departe nu ne tine "

"Eu le dau viata vesnica" oilor Mele  spune El, "in veac nu vor pieri si nimeni nu le va smulge din mana Mea"(Ioan 10;28)

Ce spui de asta minte slaba si tremuranda? Nu este o mare indurare sa stii ca, atunci cand vii la Christos, nu vii la unul care te trateaza bine un timp si apoi te izgoneste, ci la Unul care te primeste si te face mireasa Lui, ca sa ramai asa pentru totdeauna?

Nu primi "un duh de robie, ca sa mai aveti frica", Ci primeste "un duh de infiere, care ne face sa strigam Ava, adica Tata " (Romani 8:15) . O, cat har este in aceste cuvinte: nu-l voi izgoni afara"!{CHARLES H. SPURGEON}

Niciun comentariu: