~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 14 martie 2022

"FERICE DE TOTI CEI CE NADAJDUIESC IN EL"


 "Doamne,ai mila de noi! Noi nadajduim in Tine. Fii ajutorul nostru in fiecare dimineata si izbavirea noastra la vreme de nevoie.(Isaia 33:2)  

" Ascultati-Ma...voi pe care v-am luat in spinare dela obarsia voastra, pe care v'am purtat pe umar de la nasterea voastra; pana la batranetea voastra Eu voi fi Acelasi, pana la caruntetile voastre va voi sprijini. V-am purtat si tot vreu sa va mai port,sa va sprijinesc si sa va mantuiesc."(Isaia 46:3-4)

 "Totusi Domnul asteapta sa Se milostiveasca de voi... Ferice de toti cei ce nadajduiesc in El! (Isaia 30:18)

Noi trebuie nu numai sa intelegem importanta asteptarii Dumnezeului nostru, ci totodata sa realizam ceva si mai minunat - Domnul ne asteapta. Si chiar gandul ca El ne asteapta ne va da o motivatie si o inspiratie innoita de a-L astepta. 

Ne va da de asemenea o incredere inexprimabila ca asteptarea noastra nu va fi niciodata in zadar. De aceea , inspiritul asteptarii lui Dumnezeu , sa cautam chiar acum sa descoperim exact ce inseamna.

Domnul are un scop glorios si inimaginabil pentru fiecare copil al Sau. "Daca este asa", intrebi tu, "de ce continua El sa astepte tot mai mult ca sa ofere harul Sau si sa-mi dea ajutorul pe care Il caut, dupa ce am venit si L-am asteptat?

El face asa pentru ca este un gradinar intelept care  "asteapta roada scumpa a pamantului, si o asteapta cu rabdare, pana primeste ploaie timpurie si tarzie"(Iacov 5:7)

Dumnezeu stie ca nu poate strange roadele pana nu se coc,si stie precis cand suntem gata din punct de vedere spiritual sa primim binecuvantari pentru folosul nostru si pentru gloria Lui.

Si asteptarea in stralucirea soarelui dragostei Lui este ceea ce va coace sufletul nostru pentru binecuvatarile Lui. De asemenea, asteptarea sub norii incercarilor este la fel de importanta, pentru ca ei vor produce in cele din urma ploi imbelsugate de binecuvantari.

Fii sigur ca daca Dumnezeu asteapta mai mult decat noi, este pur si simplu ca sa faca binecuvantarile de doua ori mai pretioase. Adu-ti aminte ca El a asteptat patru mii de ani, "dar cand a venit inplinirea vremii, Dumnezeu a trimis pe Fiul Sau" (Galateni .4:4)

Timpul nostru este in mainile Lui, si El face dreptate repede celor pe care i-a ales venind iute in ajutorul nostru fara sa intarzie nici macar o ora.{Andrei Murray}

Niciun comentariu: