~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 10 decembrie 2021

VOIA LUI DUMNEZEU ESTE VIATA


 "Tot ce-Mi da Tatal va ajunge la Mine; si pe cel ce vine la Mine nu-l voi izgoni afara; caci M-am pogorat din cer ca sa nu fac voia Mea, ci voia Celuice M'a trimes, este sa nu pierd nimic din tot ce Mi-a dat El, ci sa-l inviez in ziua de apoi.Voia Tatal Meu este ca oricine vede pe Fiul , si crede in El sa aiba viata vesnica; si Eu il voi invia in ziua de opoi."(Ioan 6: 36,37,39,40)

Asadar, Isus le-a explicat ucenicilor Sai cum fusese hranit in absenta lor. El Se aflase in lucrarea Tatalui Sau si acea lucrare Il inviorase.

In aceste cuvinte se ascunde o minunata taina a binecuvantarii ascunse, disponibila pentru toti ai lui Cristos. 

Exista o viata mai inalta decat simpla existenta trupeasca.

Asa cum a spus Domnul nostru in alta parte ," omul nu traieste numai cu paine, ci cu orice cuvant care iese din gura lui Dumnezeu."

Doar viata de jos poate fi alimentata cu paine, si aceasta poate fi bine hranita, in timp ce adevarata viata sufera de foame: existenta superioara este sustinuta de comuniunea cu Dumnezeu, 

iar aceasta comuniune este mentinuta prin infaptuirea voii lui Dumnezeu. Aceasta comuniune cu Tatal  L-a sustinuit pe Cristos in toate suferintilor Sale.

Odata El a spus: " Cel ce M-a trimis este cu Mine; Tatal nu M-a lasat singur, pentru  ca totdeauna fac ce-I este placut." Simpla bucurie de a face voia Tatalui a fost un alt element din "mancare" cu care a fost hranit Cristos aici.

De asemenea, era bucuria salvarii unui suflet pierdut. Noi nu realizam bucuria pe care o avea Cristos cand ii vedea pe pacatosi pocaindu-se si venind acasa. Tot aceasta "mancare" L-a sustinut si in toate suferintele crucii - " pentru bucuria care-I era pusa inainte, a suferit crucea, a dispretiut rusinea..."

Aceasta sunt doar cateva din multele sugestii profunde si valoroase ale adevarului care se afla in aceasta afirmatie divina.

Ar trebui sa invatam si noi lectia de aici,  caci este adevarat si pentru noi, asa cum a fost si pentru Isus, infaptuierea voii lui Dumnezeu ne hraneste sufletele.

Supunerea desvarsita si iubitoare fata de voia divina, in timp de suferinta, ne inalta duhul deasupra durerii. 

Intreaga dedicare fata de lucrarea lui Dumnezeu il aduce pe crestin intr-o asemenea comuniune vie cu Domnul, incat se bucura si in mijlocul trudei si al sacraficiului.  A face voia lui Dumnezeu ne aduce in comuniune vie cu El, si acesta este viata. (J.R Miller)

Niciun comentariu: