~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 1 noiembrie 2021

FA CELE MAI OBISNUITE LUCRARI

 
 "Tot asa sa sa lumineze si lumina voastra inaintea oamenilor, ca ei sa vada faptele voastre bune, si sa        slaveasca pe Tatal vostru care este in ceruri ." (Matei 5:16)
 "Ioan n-a facut nici un semn; dar tot ce a spus Ioan despre omul acesta era adevarat.(Ioan 10:41)

Poate ca esti foarte nemultumit de tine insuti. Nu esti un geniu, nu ai nici un dar deosebit si nu te remarci prin nicio abilitate speciala.

Mediocritatea pare sa fie masura existenti tale. Nici una din zilele tale nu a fost vrednica de atentie, cu exceptia uniformitatii lor si lipsei de interes.

Si cu toate acestea tu poti sa traiesti o viata minunata. Ioan Botezatorul n-a facut nici un semn, dar Domnul Isus a spus despre el. "Dintre cei nascuti din femei, nu este nici unul mai mare"(Luca 7:28)

Misiunea lui a fost" sa marturiseasca despre Lumina"(Ioan 1:8) si aceasta ar putea fi a ta si a mea. Ioan era multumit sa fie doar un glas, daca ii facea pe oameni sa se gandeasca la Hristos.

Doreste-ti sa fii doar un glas care aude, dar nu se vede, sau o oglinda a carei sticla ochiul n-o poate vedea, pentru ca reflecta gloria stralucitoare a Fiului.

Doreste-ti sa fii doar o boare care apare inaintea de lumina zilei si spune: "Iata zorii! Iata zorii! si apoi dispare. Fa cele mai obisnuite si nesemnificative lucrari, stiind ca Dumnezeu te vede. 

Daca traiesti langa oameni dificili, castiga-i  prin dragoste. Daca ai facut odata o mare greseala in viata, n-o lasa sa-ti innoureze restul vietii, ci incui-o in taina inimii tale si fa-o sa-ti  de putere si caracter. 

Noi facem mai mult bine decat stim. Lucrurile pe care le facem astazi - semanand samanta sau imprastind adevaruri simple despre Hristos - oamenii se vor referi intr-o zi la ele ca fiind primele lucruri care i-au facut sa se gandeasca la El.

In ce ma priveste, voi fi multumit sa nu am o piatra funerara mare pe mormantul meu, dar sa stiu ca oameni obisnuiti se vor aduna acolo, cand voi pleca si vor spune: "A fost un om bun. Na facut nici o minune, dar mi-a spus despre Hristos,ceea ce m-a ajutat sa-L cunosc personal" {George Matheson} 

Niciun comentariu: