~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 24 septembrie 2021

CLADESTE PE ADEVARURILE VESNICE


 "Gustati si vedeti ce bun este Domnul! ferice de omul care se increde in El! (Psalmul 34:8) "Daca ati gustat in adevar ca bun este Domnul. Apropiati-va de El, piatra vie, lepadata de oameni, dar aleasa si scumpa inaintea lui Dumnezeu. (1Petru 2:3)

Daca" - atunci aceasta favoare nu este garantata orcarui membru al rasei umane. "Daca"- deci exista posibilitatea si probabilitatea ca unii sa nu fi gustat inca bunatatea Domnului.

"Daca " - deci nu este o binecuvantare generala, ci una speciala, si este necesar sa ne testam ca sa vedem daca am cunoscut harul Domnului.

Nu exista nici o favoare spirituala care sa nu fie acordata adevaratului cautator. Dar, daca aceasta este o chestiune care necesista rugaciune sincera, nimeni nu ar trebui sa fie multumit atat timp cat exista un "daca" ,

in privinta experientei sale de a "gusta intr-adevar ca bun este Domnul". Intrebarea aceasta se poate naste chiar in inima unui adevarat credincios, in cauza neincrederii in sine, dar continuarea unei asemenea indoieli este un mare rau.

Noi trebuie sa  luptam  sa ne prindem de mana Mantuitorului cu bratele credintei, si sa spunem: "Stiu in cine am crezut, si sunt incredintat ca El are putere sa pazeasca ce I-am incredintat pana in ziua aceea" (2 Timotei 1:12).

Nu te lasa batut,  credinciosule, pana cand nu te asiguri de interesul tau fata de Isus. Nu lasa nimic sa te multumeasca pana in momentul in care prin lucrarea Duhului Sfant in inima ta, ai siguranta ca esti un "copil al lui Dumnezeu"(Romani 8:16)

Oh, nu te poticni aici; nu lasa un " daca", sau un "poate", sau un "posibil" sa-ti multumeasca sufletul. Cladeste pe adevarurile vesnice, si cladeste cu ele. Aduna "indurarile Mele fata de David "Isaia 55::3) si strangele bine.

Arunca-ti ancora in ape adanci,si asigura-te ca sufletul tau este bine legat de ancora in ape adanci, si asigura-te ca sufletul tau este bine legat de ancora. 

Treci Iordanul neincrederii, si intra in Canaanul pacii, unde mai locuiesc canaanitii, dar unde pe pamant curge intruna"lapte si miere" Leviticul 20:24). {CHARLES H.SPURGEON}

Niciun comentariu: