~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 28 iunie 2021

"IN SCOALA HARULUI"


"In Tine, Dumnezeule,  ma incred: sa nu fiu dat de rusine,si sa nu se bucure vrasmasii  mei de mine! Da, toti cei ce nadajduiesc in Tine nu vor fi dati de rusine;ci de rusine vor fi dat cei ce Te parasesc fara temei.(Psalmul 25:2-3)

Atunci cand incepe sa paseasca cu picioarele tremuratoare pe calea Domnului, credinciosul cere sa fie condus ca un copil care se tine de mana tatalui si ravneste sa fie instruit in alfabetul adevarului.

Invatatura expermentata este refenul rugaciunii lui David  in psalmul  (Psalmul 25:4-5)"Arata-mi ,Doamne,caile Tale,si invata-ma cararile Tale.Povatuieste-ma in adevarul Tau,si invata-ma; caci Tu esti Dumnezeul mantuirii mele;Tu esti totdeauna nadejdea mea! 

David stia multe, dar se simtea nestitor si dorea sa mai frecventeze scoala Domnului. El se roaga pentru o bursa in scoala harului de patru ori in aceste versete.

At fi bine daca credinciosii s-ar interesa de caile vechi ale adevarului lui Dumnezeu si ar cere ferbinte Duhului Sfant sa le dea o intelegere sfintita si un spirit dornic de a invata, in loc sa-si foloseasca propiile planuri si sa croiasca carari noi dupa mintea lor.

"Caci Tu esti Dumnezeul mantuiri mele".Iehova cel intreit este Autorul si Desavarsitorul mantuirii poporului Sau. Este  El Dumnezeul mantuirti tale?

Gasesti in alegerea Tatalui, in ispasirea Fiului si in trezirea Duhului temeiul  sperantelor tale vesnice?Daca da, poti sa folosesti aceste miljoace de har ca baza pentru obtinerea viitoarelor binecuvantari.

Daca Domnul a randuit sa te mantuieasca cu siguranta ca El nu va refuza sa te invete caile Lui.

Este o binecuvantare sa ne putem  adresa Domnului cu increderea pe care a manefestat-o David in textul de la inceput;ea ne da o putere mai mare in rugacine si mangaere in incrcari "Tu esti intotdeauna nadejdea mea".

Rabdarea este slujnica si fiica credintei; asteptam cu placere atunci cand suntem sigur ca nu asteptam in zadar. Este datoria si privilegiul nostru sa-L asteptam pe Domnul in slujire, in inchinare, in expectativa si in incredere in toate zilele vietii noastre. 

Credinta noastra va fi incercata; si, daca este adevarata, va continua sa sufere incercarile fara se se vaite.

Nu vom obosi asteptandu-L pe Dumnezeu, daca ne vom aminti cat de mult si cu cata rabdare ne-a asteptat El.pe noi.{CHARLES H. SPURGEON}

Niciun comentariu: