~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 4 iunie 2021

NIMIC NU ESTE PREA GREU PENTRU DUMNEZEU!


 ""Ah,Doamne  Dumnezeule, iata, Tu ai facut cerurile si pamantul cu puterea Ta cea mare si cu bratul Tau intins: nimic nu este mirat din partea Ta!" ( Ieremia 32:17)

Exact in momentul in care haldeii inconjurasera Ierusalimul. cand sabia, foametea si molima pustiiau tara, Dumnezeu i-a poruncit lui Ieremia sa cumpere o tarina si sa faca zapisul in mod legal, cu martori.

Era o fapta stranie pentru un om rational. Prudenta nu o putea justifica, fiindca nu existau prea multe sanse ca Ieremia sa se bucure de tarina cumparata.

Dar pentru Ieremia cuvantul Domnului a fost de ajuns, fiindca el stia ca Dumnezeu va fi justificat de toti copiii Sai. El gandea in felul urmator: "Doamne Dumnezeule, Tu poti sa faci aceasta bucata de pamant folositoare pentru mine.

Poti sa scapi tara de asupritori. Poti sa ma ajuti sa stau sub via si sub smochinul meu , pe propietatea pe care mi-am cumparat-o, fiindca Tu ai facut cerul si pamantul.Nimic nu este prea greu pentru Tine."

Aceasta este maiestatea sfintilor din vechime, care au indraznit sa faca, la porunca Domnului, lucruri pe care ratiunea umana le condamna.

Fie ca este vorba de Noe care a construit o corabie pe pamant uscat, de Avram care si-a oferit ca jertfa singurul fiu, de Moise care a dispretuit comorile Egiptului, 

sau Iosua care a asediat Ierihonul timp de sapte zile, fara nicio alta arma in afara de ulcioare si de trambite - toti au actionat la porunca Domnului, contrar ratiunii umane.

Si Domnul le-a dat dar o rasplata pe masura credintei lor ascultatoare.

Sa-i ajute Dumnezeu pe credinciosii timpurilor moderne sa aiba parte de o credinta eroica mai mare in Dumnezeu!

Daca ne-am aventura mai mult in fagaduintele lui Dumnezeu, am intra intr-o lume de minuni de care suntem inca straini. Fie ca locul de incredere al lui Ieremia sa fie al nostru! Nimic nu este prea greu pentru Dumnezeul care a creat cerurile si pamantul!{CHARLES H. SPURGEON}

Niciun comentariu: