~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 11 iunie 2021

CEA MAI MARE SURSA A PUTERII


"De aceea va spun ca, orice lucru veti cere, cand va rugati, sa credeti ca l-ati si primit, si-l veti avea. Si cand stati in picoare de va rugati,sa iertati orice aveti impotriva cuiva, si Tatal vostru din ceruri va va ierta greselile voastre." (Marcu 11: 24-25) "...orice veti cere in Numele Meu voi face..."(Ioan 14:13)

Duc eu la indeplinire aceasta lucrare de mijlocire pana in cele mai ascunse cotloane ale vietii mele?  Nu exista niciun fel de capcana si niciun fel de pericol de a fi amagit sau de a arata mandrie in mijlocirea adevarata.

Ea este o lucrare ascunsa ce aduce roade prin care Tatal este proslavit. Ingadui eu ca viata mea spirituala sa se vestejeasca sau sunt focalizat, aducand totul intr-un punct central - ispasirea Domnului meu!

Stapaneste Isus Hristos din ce in ce mai mult fiecare interes al vietii mele?  Daca punctul central sau cea mai puternica influienta a vietii mele este ispasirea Domnului,  atunci fiecare aspect al vietii mele va aduce roade pentru El.

Totusi, trebuie sa pun timp deoparte ca sa descopar care este acest punct central al puterii. Sunt eu dispus sa dedic cate un minut din fiecare ora concentrarii asupra Lui ? 

" Daca ramaneti in Mine..." -adica daca veti continua sa actionati si sa lucrati incepand din acel punct central - "cereti orice veti vrea, si vi se va da" (Ioan 15:7)

Raman eu in El?  Imi fac timp de sa raman in El? Care este cea mai mare sursa a puterii din viata mea? Este oare munca, slujirea si sacrificiile mele pentru altii sau este stradania mea de a lucra pentru Dumnezeu?

Nu ar trebui sa fie nicinul dintre aceste lucruri -  ceea ce ar trebui sa constituie cea mai mare sursa a puterii din viata mea este ispasirea Domnului. 

Noi suntem cel mai mult modelati nu de lucrul caruia il dedicam cel mai mult timp, ci lucru care exercita cea mai mare putere asupra noastra. Trebuie sa luam o hotarare de a ne limita si a ne concentra dorintile si  interesele asupra ispasirii realizate prin Crucea lui Hristos.

"Orice veti cere in Numele Meu ,voi face..." Ucenicul care ramane in Isus este voia lui Dumnezeu, iar ceea ce par a fi alegirele sale libere sunt de fapt lucrurile hotarate mai dinainte de Dumnezeu. 

Este acest lucru plin de mister? Pare el sa contrazica logica sanatasa sau pare cu totul absurd? Da,  insa ce adevar glorios este aceasta pentru un credincios al lui Dumnezeu. {OSWALD CHAMBER}

Niciun comentariu: