~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 22 mai 2020

ASIGURARE DIN PARTEA LUI DUMNEZEU
























"Asa ca putem ziceplini de incredere:Domnul este ajutorul meu nu ma voi teme:"(Evrei 13:6)

Asiguratea mea trebuie zidita pe asigurarea pe care mi-o ofera Dumnezeu.Dumnezeu spune: Nicidecum n-am sa te las",astfel incat sa pot "zice [plin de incredere: "Domnul este ajutorul meu,nu ma voi teme" (Evrei 13:5-6)

Cu alte cuvinte , nu voi fi obsedat de frica. Asta nu inseamna ca nu voi fi ispitit sa ma tem,insa imi voi aduce aminte de cuvintele de asigurare din partea lui Dumnezeu.Voi fi plin de curaj,asemenea unui copil care isi da toate silintele sa atinga standarul stabilit de tatal sau pentru el.

Credinta multor oameni incepe sa se clatine atunci cand fricele intra in mintea lor, si atunci uita ce inseamna asigurarea din partea lui Dumnezeu - uita sa traga adanc aer in piept din punct de vedere spiritual.

Singura modalitate de a inlatura teama din viata noastra este sa ascultam asigurarea pe care o are Dumnezeu pentru noi.

Dece anume ne temem ? Oricare ar fi teama ta, nu o lasi sa te copleseasca-esti hotarat sa o infrunti,
si cu toate acestea tot ai un sentiment de teama.

 Atunci cand ti se pare ca nu exista nimic si nimeni care sa te ajute,spune-ti "Dar Domnul este ajutorul meu".tocmai in clipa asta, chiar in imprejurarea in care ma aflu acum.

Inveti tu sa asculti vocea lui Dumnezeu inainte de a vorbi,sau spui anumite lucruri si dupa aceea incerci sa faci Cuvantul lui Dumnezeu sa corespunda cu spusele tale?

Tine-te cu putere de asigurarea data de Tatal si apoi spune cu mult curaj: "nu ma voi teme ."Nu conteaza ce rau sau nedreptate avem de infruntat,caci "El insusi a zis: Nicidecum n-am sa te las..."

Slabiciunea umana este un alt lucru care se interpune intre cuvintele de asigurare din partea lui Dumnezeu si propiile noastre cuvinte si ganduri.

Cand ne dam seama cat de slabi suntem in infruntarea dificultatilor,dificultatile devin asemenea unor uriasi,noi devenim asemenea unor lacuste,iar Dumnezeu pare a fi indexistent.

Dar adu-ti aminte de asigurarea pe care ne-o da Dumnezeu- "Cu niciun chip nu te voi parasi.
Am invatat noi sa cantam dupa ce auzim tonul dat de Dumnezeu? Avem in permanenta curaj indeajuns sa spunem" Domnul este ajutorul meu"sau cedam in fata frici?{OSWALD  CHAMBERS}

Niciun comentariu: