~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 5 august 2019

"SA VA IUBITI UNII PE ALTII"


























"Cat despre dragostea frateasca, n-aveti nevoie sa va scriem; caci voi singuri ati fost invatati de Dumnezeu sa va iubiti unii pe altii.(1 Tesaloniceni 4:9)

Dragostea este un lucru neclar pentru cei mai multi dintre noi; nu stim la ce ne referim atunci cand vorbim despre dragoste. Dragostea este preferinta suprema a unei persoane fata de o alta persoana,iar in plan spiritual Domnul Isus cere ca aceasta preferinta suverana sa fie directionata spre El (vezi Luca 14:26)

La inceput, cand "dragostea lui Dumnezeu a fost turnata in inimile noastre prin Duhul Sfant" (Romani 5:5), este usor sa Il punem pe Domnul Isus pe primul loc. Insa mai apoi trebuie sa punem in practica lucrurile mentionate in 2 Petru ,capitolul 1, pentru a le vedea dezvoltate in viata noastra.

Primul lucru pe care il face Dumnezeu este sa inlature cu forta orice falsitate, mandrie si inganfare din viata mea. Iar Duhul Sfant imi reveleaza ca Dumnezeu m-a iubit nu ca eram vrednic de iubit,ci pentru ca era in natura Lui sa ma iubeasca.

Acum El Imi porunceste sa arat aceesi dragoste altora spunand: "...sa va iubiti unii pe altii cum v-am iubit eu"(Ioan 15 :12). El spune: "Voi pune in preajma ta oameni pe care nu poti sa ii respecti, dar tu trebuie sa manifesti dragostea Mea fata de ei, asa cum am manifestat-o Eu fata de tine."

Genul acesta de dragoste nu este o dragoste aroganta fata de cei care nu sunt vrednici de iubit - este dragostea Sa, si ea nu va fi manifestata in noi peste noapte. Poate ca unii dintre noi am incercat sa o fortam, insa in scurt timp am obosit si am devenit frustrati.

"Domnul... are o indelunga rabdare pentru voi si doreste ca niciunul sa nu piara..."2Petru 3:9 .Ar trebui sa ma uit inauntrul meu, amintindu-mi cat de minunat S-a purtat El fata de mine. Cunoasterea faptului ca Dumnezeu m-a iubit mai presus de orice limite ma va sili sa merg in lume si sa ii iubesc pe altii in acelasi fel.

S-ar putea sa ma irite faptul ca sunt nevoit sa traiesc alaturi de o persoana neobisnuit de dificila. Dar sa ma gandesc numai cat de urat m-am purtat eu cu Dumnezeu! Sunt eu pregatit sa ma identific atat de bine cu Domnul Isus, incat viata Sa si blandetea Sa sa se reverse mereu peste mine?

Nici dragostea fireasca, nici dragostea divina a lui Dumnezeu nu va ramane si nu va creste in mine daca nu este hranita. Dragostea este spontanta, insa ea trebuie intretinuta prin displicina. {OSWALD CHAMBERS}


Niciun comentariu: